eMule:n virheilmoitus ?

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by ensio, Oct 24, 2004.

1. ensio

ensio Member

Trophy Points:
    11
    Kaikkea olen jo yrittänyt mutta sisäänpäin ei suostu lataamaan mitään (ulospäin menee hyvällä nopeudella).Portit on 4662 ja 4672. Windowsin ( XP ) ja Nortonin palomuurit otin väliaikaisesti pois ja molemmissa on päällä ollessaankin valittu eMulelle 'salli kaikki'.Silti tulee ilmo: Virhe: eMule ei voi luoda osatiedostoa. eMule kohtasi virheen tallentaessaan osatiedostoa Virhe: .part-tiedostoa ei löytynyt (001.part.met => AC-DC - 06 - Jailbreak.mp3).Eli mikä tuo part-tiedosto on? Sama toistuu hakeepa sitten musiikkia tai videoita miltä tahansa palvelimelta.Liittymä on Sonera ADSL 1/512 ja verkkosovitin TeleWell TW-EA100 ADSL USB LAN Adapter. Tietoa olen hakenut vaikka mistä kuten täältäkin edellisistä vastauksista mutta jokohan ratkaisu löytyisi...

2. emule

emule Member

Trophy Points:
    16
    mees kattoo temppi kansioon sieltä löytyy part.met tiedostot.mulla teki samaa ja kyllästyin siihen ja asensin muulin uudestaan ja rupes tavara virtaamaan!

3. ensio

ensio Member

Trophy Points:
    11
    Poistin vanhan ohjelman ja asensin uudestaan (v1.1) ja tosiaan, hienosti toimii! Kiitoksia !

4. emule

emule Member

Trophy Points:
    16
    eipä kestä!ei muuta kun elokuvia kovolle!!!

Share This Page