Nii mitkä kannattais olla ja mistä sais emulen säädöt/asetukset? Mun emule on ihan tajuttoman hidas. Se ei lataa oikeen yhtää mitää. Hyvällä onnella saattaa olla tullu ehkä yks kappale yös jos hyvin käy...en tiä mikä on mutta hidas on. Auttakaapas.
No kuules se on nyt vaan niin että eMule on hidas (huomaa nimi ) Mutta eMule "nopenee" kunhan vaan jaksat jakaa, eli jakamisesta saa krediittejä jotka sitten oikeuttavat sinut jonojen ohi, mutta vain silloin jos olet jakanut samalle käyttäjälle paljon tavaraa jolta yrität ladata!! [tulikohan tarpeeks epäselvästi ]
Kannattaa tehdä seuraava juttu, Emulen oma portti testi, eli Asetuksista Yhteydet ja sielt kohta Portit, klikkaahan testaa portit ja kato meneekö kaikki puhtaasti läpi. Itelläni on nyt ulkoinen palomuuri ja nyt on ongelmia Emulen kanssa, aikasemmin oli vain F-Securen palomuuri ja sillon ei ollut mitään ongelmia. Sillon kun Emule toimi, niin ei se hidas minulla ollut, riippuu tietysti, että montako lähdettä löytyy. Tos on minulle tarpeeks laittaa Dc++ toimimaan ^^