Voiskohan joku neuvoo että miten sais emule Plussassa ne portit auki että tulisi nopeammin tavarat. Omistan Nortonin systemworksin ja telewell TW-EA400. Olen yrittäny mitta ei portti siltikään aukee. Voisiko joku neuvoo.
Laita telewellin asetuksista NAT pois päältä. En oikein tiedä mikä tuo nortonin systemworks on, mutta jos siinä on mukana nortonin softa-palomuuri, niin annat vain sieltä asetuksista emule plussalle oikeudet käyttää kaikkia portteja vapaasti. Tuolla tavalla ainakin sain emule plussan tomimaan omalla koneellani.
Niin herjaako se muuli siinä alussa jotain niistä porteista, näin ainakin tekee joskus minulla. Pitää Nortonista käsin tehdä säädöt niistä porteista, eli avata ne portit. En tiedä miten se tarkalleen tehdään Nortonissa, kun en omista kyseistä ohjelmaa, mutta "höllää" vähän niitä Nortonin asetuksia. Näin se imutus mahdollisesti nopeutuu, mahdollisesti ei. Porttejen herjaamisesta huolimatta, voi olla ettei nopeudu. Itse olen saanut muuli plussan nopeammaksi, kokeilemassa eri palvelimia.
Joo eli nyt on ilmennyt seuraavaa ongelmaa ettei netti enää pelitä ku ottaa NATin pois nii oiskohan kellään ohjeita et mitä portteja sinne virtual serveriin ja muihin asetuksiin pitää tehä? Ja ois ihan kiva jos joku samalla laittais myös DC++ porttien numerot ja onko TCP vai UDP. Eli ihan täläiset ohjeet että maalikkokin ymmärtää. Fimware versio on 4.1.0.9 ja Firewall Versio on 3.2.1.