Onko muille käynyt niin että eMule on sammunut? Jätin yöksi dc++,eMule ja leffan pakkaamisen päälle. Aamulla kun koneelle menen niin dc++ ja leffan pakkaus ovat päällä mutta eMulea ei näy Olisiko mitään ideaa mistä johtuu? On aikaisemminkin tehnyt näin. Olen asentanut eMulen uudestaan mutta ei auta.
Onko siis netti yhteys myös poikki vai päällä? Mulla on sama ongelma mutta myös netti pätkii enkä ole keksinyt mistä johtuu.
Taas sammui itsestään! Se oli tuolla oikeassa alapalkissa pienennettynä ja kun olin juuri tuplaklikkaamassa sitä katsoakseni miten lataukset menee niin se sulkeutui Ei sulkeutunut edes normaalisti hitaasti vaan nopeasti hävisi.
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/128729 Ei aavistustakaan mikä vois olla kun on itselläni vastaavanlainen ongelma mutta netti menee poikki kun emule ollut hetken päällä. Ed oleva linkki käsittelee omaa aikaisempaa ongelmaa kun asensin uudestaan. Onko mitään tuttua noissa ongelmissa?
Ei ole tuttua noissa. Taas sammui itsestään,netissä vain surffailin ja sitten kuului pientä kovon raksutusta ja eMule sulkeutui Netti toimi kokoajan eli ei pitäisi siitä johtua.
Mulla siis eMulen ollessa päällä hetken aikaa sammuu koko nettiyhteys. Pienen vihin kuulin että operaattori voisi pätkäistä yhteyden jos on liikaa liikennettä. En vaan ymmärrä jos tämä olisi totta niin mikä itu on pitää nopeampaa yhteyttä jos siitä ei saa ottaa mitään hyötyä irti. Jos mulla lataus/lähetys eMulessa oli kokeilumielessä 32/12 ni ei pitäis olla liikaa liikennettä. Huomenna soitto asiakas palveluun (mtv3 2/512)ja selvitys pystyyn.
Yöllä eMule oli taas sammunut itsestään :O DC ja leffan pakkaus olivat päällä joten ei ainakaan kone ole buutannut. Attaisikohan windowsin uudelleen asennus?