Konetta päivitellessä sattuu ja tapahtuu. Toinen postaus jo tänään. Ennen ei muulin kanssa ole ongelmia ollutkaan mutta nyt tällainen. Asensin uuden karhean 0.47 muulin. Servereille ottaa yhteyden normaalisti ja olen low-id käyttäjä, aina ollut ja tulee olemaan. Kademlia taas puolestaan ei yhdistä ollenkaan. Kertoo yhdistettäessä heti kärkeen "käyttäjien etsintä 0" ja "keskeytetään" ja muuta ei tapahdukaan. Lokiin tulee tieto "luin 0 yhteystietoa tiedostosta" mikä tuntuu hieman oudolta. Yhdistää olen yrittänyt "käyttäjiltä joihin yhteys" joka ennen toimi normaalisti. Koitin myös suoralla IPeellä/portilla, joka neuvottiin eräällä sivulla tekemään, ei toiminut. Koittanut myös tuhota nodes.datin ja uusia serverilistan. Ja koska servereille pääsee, tuntuisi oudolta, että XP palomuurikaan tuota estäisi. Asensin myös vanhemman 0.44 version joka vanhassa koneessa toimi, mutta ongelma säilyy. Muulin porttitestit eivät mene läpi, mutta eivät ole kaapelimodeemillani koskaan toimineet. Olisiko vinkkejä millä saadaan vihreitä ja oransseja palloja taas listaan :O
Mulla on sama ongelma kademlian kanssa. Netti oli kiinni pari kuukautta kun vaihdoin operaattoria. Edellisellä toimi normaalisti. Tässä on nyt pähkäilty jo pari päivää ja on kokeiltu jo kaikki mitä mieleen tulee mutta ei vaan pääse kademliaan. Onko kellään ideoita?