Voisiko joku viisas neuvoa mikä Kademlia verkko on ja mitä hyötyä siitä on että yhdistää Emulen Kad verkkoon? Tuossa kokeilin yhdistää ja kaikki toimii mutta en oikein ymmärrä mitä virkaa sillä on. En myöskään ymmärrä pätkääkään tuosta Kademlian välilehdestä mitä nuo kontaktit tunnisteet ja tuo käyrä on. Oisko joku asiaan perehtynyt valmis selittämään lyhyesti Kad verkosta?
Minun mielestäni se Kad on semmonen siisti juttu ainaski minä kun yhdistän kad verkkoo niin hakutuloksia tulee paljon enemmän... En tiedä onko tuo totta mutta ainaski minä luulen. Sillä en ole eMule-expertti.
Eli jos englanti sujuu kohtalaisesti niin kato täältä-> http://en.wikipedia.org/wiki/Kademlia Ja lisää löytyy googlesta kun kirjoittaa Kademlia.
Nojaa kai siitä jotain meni jakeluun, ajattelin vaan jos joku olisi muutamalla lauseella selvällä suomen kielellä voinut sen selittää helpommin. Mutta hyvä näin. Tosin kun olen puolipäivää tuota emulea katsonut niin saattaapi olla että siinä on jokunen lähde enemmän.
Kysytään nyt tässä ketjussa: Jos yhdistän myös kademlia verkon, niin n. 5 min päästä emule kadottaa yhteyden palvelimelle. Meneekö linja tukkeeseen, vai missäköhän vika olisi ?
Kad vaatii koneelta aika paljon vääntöä, jos on connected.. jos sun koneessasi ei ole tarpeeksi ytyä?
Sen verran nyt huomannut, että jos on yhdistetty Razorback 2 palvelimelle, niin silloin kademlia pätkii. Nyt on DonkeyServer No6 ja kademlia ollut 3h päällä, eikä kertaakaan vielä katkennut. (kop kop)
Teeppäs näin, mene asetukset->yhteys->väkänen tähän kohtaan "yhdistä, jos putoat palvelimelta" niin jos/kun yhteys katkeaa niin se vaihtaa servua automaattisesti. Suosittelen väkästä myös "Yhdistä, kun käynnistyt" kohtaan
Unohdin tuon kertoa, että asetuksissa on päällä tuo vaihtoehto. Eli ei tuo katkeaminen latailua sun muuta niin hirveästi haittaa (vai?). Ihmetyttää vain. ps. tässä vasta tähän vertaisverkkoon ja niiden ohjelmiin tutustumassa =)
Kademlia on sellanen verkko missä monia eri ohjelmien käyttäjiä, näin saadaan paremmat hakutulokset ja lataukset. Siinä se lyhyesti. Eli kannttaa olla päällä näin parantaa hakuja ja latauksia