En pääse facebookkiin

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Expliti, Apr 29, 2010.

  1. Expliti

    Expliti Guest

    En tiedä onko tämä oikea alue tälle, mutta laitan kuitenkin kun vaikutti parhaalta vaihtoehdolta.

    Kaikki alkoi kun menin tämmöseen ryhmään: http://www.facebook.com/pages/THIS-...66495509353?v=app_101460499898842#!/?ref=home Tyhmänä halusin tietysti katsoa että mitä siinä on kun kerrottiin että joku hauska/outo status päivitys olisi. Sitten piti liittyä faniksi ja sen jälkeen vielä kopioida joku teksti jossa luki suurinpiirtein näin: javascript; ja sitten kymmeniä rivejä numeroita. Voit nähdä sen kun liityt tuohon faniksi, se ei vielä haittaa mitään, mutta vasta kun kopioit tuon tekstin osoiteriviin niin se jotenkin estää pääsyn facebookkiin. No kopioin sen googleen koska halusin nähdä onko siitä mitään googlessa, mutta silti mozilla kaatui, ja nyt en pääse enää facebookkiin ollenkaan. Löytyisikö täältä apua? Olen kokeillut myös IE:tä ja Chromea eikä niilläkään pääse.

    E. Nyt pääsin sivulle, mutta toimii p***eleen hitaasti. Voisko joku käydä kattomassa tuossa ryhmässä sen koodin ja mitä se on? Miksi se tekee näin?

    E2. Taisinkin juuri sattuamlta koko facebook seota. Kaikki kaverit valittaa, että ei oikein toimi.
     
    Last edited by a moderator: Apr 29, 2010
  2. n4wh

    n4wh Member

    Joined:
    Sep 26, 2009
    Messages:
    21
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Facebookin palvelimet joskus lagittavat, jos kerran kavereillasi on sama ongelma.
    Näitä javascript komentoja ei pidä tunkea osoiteriville, sillä silloin se saa täyden kontrollin facebook tilistäsi. Voi jopa anastaa salasanasi fakeloginilla. Itse olen törmännyt vastaavaanlaiseen, mutta se vain kutsui kaikki kaverisi liittymään samaan ryhmään ja levitti täten "pöpöä".
     

Share This Page