En pääse langattoman reitittimen asetussivulle.

Discussion in 'Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet' started by Tautori, Nov 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tautori

Tautori Member

Trophy Points:
    11
    Hei.

Ostin käytettynä A-link RR 84 AP -merkkisen langattoman reitittimen. Saan netin läpi siitä langalla, mutta en pääse asetussivulle, joka on 10.0.0.2, ja täten luomaan langatonta verkkoa.

Olen säätänyt internet-asetuksista oman IP-osoitteeni muotoon 10.0.0.1 tai 10.0.0.3, aliverkon peite 255.255.255.0 ja oletusyhdistyskäytävä 10.0.0.2. DNS kohtaan olen kokeillut sekä 10.0.0.2 että DNS1: 212.66.193.10 DNS2: 212.66.193.9.

Olen kokeillut kolmella selaimella sekä kahdella tietokoneella, kaikista porteista 1-4. Palomuuri on ollut pois päältä kokonaan. Tietokoneen sekä reitittimen olen käynnistänyt uudelleen/resetoinut kaikissa mahdollisissa kohdissa.

Purkin ohjeet ovat nähtävissä:

Postitan mustan vyön sille joka pystyy antamaan toimivan ratkaisun tähän. Kiitos.

Edit: Vielä verran että selaimesta on välityspalvelin otettu pois ja KYLLÄ olen lukenut kaikki löytämäni ketjut foorumilta sekä googlen parissa muutamisen tunnin kuluttanut. Windows 7 on käyttis.

Last edited: Nov 10, 2011
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page