siinä ongelma. Mikäköhän on väärin? En pääse myöskään sähköpostilleni msn:ään muuten kuin ihan mozillan kautta. Flashfxp ftp ohjelmalla en pääse edes xboxiini! Auttakaa nyt ihmeessä jos olis vinkkejä
Mulla on outpostfirewall käytössä. Asetukset pitäs olla kunnossa mutta itsekin epäilen sitä. Saakohan ton muurin jotenkin "nollattua"? Sitten vois laittaa uudestaa ohjeet ohjelmalle! Vai.. onko muita ideoita???
siel asetuksissa on kohta jossa sallitut ja kielletyt softat.. poistat sieltä ne niin seuraavan kerran kun käytät se taas kysyy lasketko nettiin. mulla toi outpost toimii mainiosti serverissä..paras jota olen serviin kokeillut moni ei edes toimi 2003 serverissä..
Ei auttanut. En pääse edes .NET passport sivulle. Valittaa että kirjautumisnimi on väärä tai salasana! Miten pääsen rukkaamaaan kirjautumisnimeä?
tarkoitatko messengerin kirjautumisnimeä vai .NET passport:ia? .NET passporttiin voi tehdä uuden tunnuksen ja kirjautua sillä messengeriin. messengeriin voi vaihtaa sen tunnuksen kun on tehnyt uuden kirjaudu toisella tunnuksella kohdan kautta. MSN hotmailissa tunnus vanhenee ja poistetaan käytöstä jos tunnusta ei käytetä tarpeeksi usein.. muistaakseni 1kerta/kk.
Mä en pääse edes .NET passporttiin. Kone herjaa että "sivua ei voi näyttää, päläpälä, palvelinta ei löydy tai dns virhe".
Olisko ongelma siinä että internet yhteys sivulla on ohjelmat välilehti ja siinä HTML-editorissa ei ole internet exploreria edes vaihtoehtona? Vain mozilla ja notepad??!! Mites tästä eteenpäin?
toimiikos nettiyhteys ollenkaan? pääsetkö millekkään sivulle? HTML-editori tarkoittaa ohjelmaa jolla voit editoida www-sivuja. notepad riittää siinä.
Pääsen kyllä nettiin. Olisko ongelmana se että mul on kaks xp:tä koneella. Asiasta toiseen--> miten poistan toisen winukan?
Se ei vaikuta messengeriin, sinne pääsee vielä sillä tunnuksella vaikka ois posti vanhentunut. sit vaan aktivoi postin uusiksi, ellei ole mennyt liian pitkä aika Korjailin vaan sitä ku en osaa kirjoittaa... Ja winukan poistamisesta, ite en oo saanut pois jos o ollu kaks xp:tä muuten ku c:n formatoinnilla. joku viisaampi voi ehkä auttaa