En pääse modeemin asetuksiin.

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by hyrsky1, May 28, 2008.

1. hyrsky1

hyrsky1 Member

Trophy Points:
    11
    Elikkä mulla on ongelma en pääse modeemin asetuksiin. Mulla on ZyXEL Prestigate 660H-61 joka on lainassa palveluntarjoajalta. Olen kokeillut asettaa static IP:n mutta olen tehnyt sen väärin tai jotain.

Tossa näkyy mitkä asetukset siihen laitoin. Olenko tehnyt jotain väärin vai mikä on ongelmana. Osaatteko auttaa?

2. Analcunt

Analcunt Guest

Last edited by a moderator: May 28, 2008
  3. RaakaLiha

RaakaLiha Member

Trophy Points:
    11
    Kokeiles IE:llä. Minäkään en jostain syystä pääse omaan linksyssiin firefoxilla. Joku pluginni siinä estää sen kirjautumis ikkunan esiin tulon, ei jaksa säätää.

Last edited: May 29, 2008
  4. hyrsky1

hyrsky1 Member

Trophy Points:
    11

Ei toimi IE:llä. Oon katellu tota portfowardia mutta en oo saanu siltikään toimiin. Kun mulla on noi asetukset jotka näkyy tossa kuvassa ei netti toimi ollenkaan. Onko se tarkotus vai onko ne aivan väärin?

5. razer321

razer321 Member

Trophy Points:
    16
    Itellä oli vähän aikaa sitten saman tyypinen ongelma, joka johtui siitä että olin laittanut modeemin siltaavaksi (bridge) ja käsittääkseni silloin ei asetuksiin pääse. ongelma korjaantui resetöimällä modeemin, jolloin se siirtyi takaisin routing tilaan ja asetuksia pääsi taas säätämään.

Eli jos et ole tehnyt mitään elintärkeitä asetuksia modeemiin, niin kannattaa kokeilla tuota resetöintiä.

Share This Page