En tiedä näistä asioista juuri mitään, mutta nyt tarvitsisi saada toimimaan adsl. Eli piuhat on oikein, mutta dsl/ppp valo vilkkuu. Liittymänä minulla on tälläinen paikallinen kuin IPP ( www.ippnet.fi ). Zyxelin sivuille olen päässyt (192.168.1.1) ja sieltä yrittänyt vaihdella asetuksia mielestäni oikeiksi, mutta mikään ei ole tuntunut auttavan. Mitähän pitäisi tehdä?
Ilmeisesti on oma reititin? Eli ei IPP:n toimittama ja valmiiksi konffattu? Omat asetukset (myös ipp:tä käyttävä: Vanhat megaiset Uudet: Tuossa omasta (ei ipp:n toimittama) sykkelistä asetukset joilla pääsee 8 Megalla nettiin... Muuten tuolla on varmaan käyty? T: Vesku
Eli asetukset olen laittanut oikeiksi ja olen koittanut toisellakin boxilla, joka oli Ipp:n valmiiksi konfattu, mutta sama juttu, ei tomi.
Onkos se sitten aikaisemmin toiminu vai onko uusi liittymä? Ei muuta kuin sotto IPP:lle vikailmoitukseen, niin pistävät sen kuntoon, on ainakin ennen ollut niitä hyvin ja ripeimmin toimivia operaattoreita, ainakin mitä tulee viankorjaukseen... T: Vesku
Noilla ei IPPNetin liittymä toimi! Oliko pakko sotkea, kun selvästikään et asiasta mitään tiedä/et omaa IPP:n liittymää... T: Vesku
Homma selvis sillä, kun soittelin IPP:lle ja sanoivat, ettei noin vanhaa Zyxeliä saa enää toimimaan. Käskivät ostaa uuden ja nyt pelittää. Outoa sinänsä, sillä IPP:n sivut sanovat, että olisi toimiva reititin.
Kun noita sykkeleitä on senseitsemää eri sorttia, ei niistä kukaan ota kokeilematta selvää mikä toimii ja mikä ei... Eri firmisversiot sekoittaa vielä lisää.... Mutta pääasia, että nyt toimii! T: Vesku