Yritän mennä yhdelle nettisivustolle, jonne olen ennen päässyt, mutta nyt tulee virhe: HTTP-virhe 403 - käyttö estetty. Onko mulla jotku asetukset päin peetä vai mikä on? Niin ja tämä ilmoitus tulee Explorerilla ja Firefoxilla tulee: 403 Forbidden, Unauthorized IP address.
http://www.megaproxy.com/freesurf/ tuon avulla toivottavasti pääset perille. Jos ei tuollakaan onnistu niin sivusto on varmaan päivityksen alla.
Hosts-tiedostoa en ole päivittänyt eli se on sama mikä tulee Windowsia asennettaesa! Pitää kokeilla tuota osoitetta kunhan pääsee omalle koneelle. Sivusto on ihan kunnossa, että siellä päässä ongelma ei ole, vaan mun koneella. Kiitokset avusta...pitää kattella miten alkaa onnistuun..
Vaihdoin toisen modeemin ja sillä pääsin sivustolle molemmilla selaimilla eli Firefoxilla ja Explorerilla. Mistä lienee johtuu...
Kiitos Agent_007:lle vinkistä/linkistä. Oli samanmoinen vika. IE virhe 403 ym. Ja firefoxilla tuli vaan tyhjä valkoinen sivu ja alhaalla luki "valmis" kun yritin mennä tietylle sivustolle. mutta tuolta linkistä kun kävin, niin IE ainakin otti heti yhteyden.