Eli kun yritän päästä rautaporttiin osoitteellä rautaportti.net niin en pääse sivulle. Kun lukee palstoja niin porukka väittää että sivu toimii,kuis tä on mahdollista?
Rautaporttiin pääsi vielä eilen päivällä. Todennäköisesti vaan serveri kaatunut, eli odotellaan rauhassa. ps. kun lueskelee foorumilta postauksia kannattaa katsoa päivämääriä koska kirjoitettu.
Ne eivät ole kaatunut ja eikä bustattu. Jos oikein luitte niin ne mainitsi et Elokuussakin tulisi korjaustöitä yms. niin odotellaan nyt et ne saa valmiiks.
Onko missään tietoa mikä Rautaportissa mättää?Onko irc:ssä mitään keskustelua. Tuntuu että yks sun toinen ihan tavallinen nettisivu tökkii.Nytkö se tapahtuu,koko netti kaatuu.
irc:istä poimittua... "Näköjään jotain ihme ongelmaa... Joillakin Sonera liittymillä ei pääse NFOrcen osoiteavaruuteen. Näkyy myös meidän kaistankäytössämme mutta varmasti myös muilla suomitrakkereilla." [12:10] <xxxxxxx> Olettekos muilla liitymillä kuin "sonera" päässeet trakkerille/trakkereille? [12:11] <zzzzzz> mulla dna alla ja hyvin toimii [12:12] <yyyyyy> sonera ei toimi [12:12] <xxxxxxx> just so, kiitti Editoin nikit pois.
Ei oo soneran, paikallinen regionline yhteys. Mulla oli sama ongelma Finbytesin kanssa, jos pistän hakuun finbytes.org niin ei pääse sivulle mutta jos laittaa serverin ip-osoite niin pääsen. Saako mistään tietoon Rautaportin ip-osoite
Soneran liittymillä on tosiaan ongelmia mutta ilmeisesti vain rautaportti on oikeasti alhaalla. Rautaportin osoite on http://85.17.40.248/ mutta siellä ei ole kovin mairitteleva kuva tällä hetkellä.
Kuva linkissä, niille jotka ei sitä pääse katsomaan, mitähän tuokin tosiasiassa tarkoittanee http://xs104.xs.to/xs104/06323/RP_PIC.jpg Itse asensin Hide IP Platinum:in, tahmoo kyllä mutta nyt sentäs pääsee trakkereille soneran liitymästäkin ;-)
Vähä näyttäis olevan tosissaa kaikki alhaalla, ainkaa ite en oo tänää päässy DM, FB, TB, FL, RP.. Kaik kiinni no ei auta ku odotella
Itselläni toimivat kaikki muut noista paitsi RP kun menen proxyn kautta. Joten turha selittää että sivut ovat alhaalla jos kyse on vain siitä että et itse pääse paikalle.
Nii mikähän siinä on, että aina ekaks ihmisille tulee mieleen että trakkeri on "alhaalla" tai -- VOI KAUHISTUS -- BUSTATTU? Tietty se on ehken luonnollista kun on tämän tyyppisestä toiminnasta kysymys... Mutta silti, ehkä edes pienen pieni maltillisuus olisi kuitenkin paikallaan ennen kuin aletaan julistamaan maailmanloppua?
tuleehan siinä ekaks mielee et se on alhaalla jos sivuille ei pääse ja utorrenttiki sanoo et FB:"tracker status: hostname not found" TB:"tracker status: Offline" Et kyl siinä rupee miettii ja jos proxyn kaut joutuu menee sivuille nii ei sekää iha normi meininkii oo.. Samapa tuo, joutuu jäädä odottelee vaa
Miten tuo proxyn kautta meneminen onnistuu? asensin hide-ip:n ja kokeilin tota rautaportin 85.17.40.159 osoitetta mutta en vaan pääse.. Miten se siis tapahtuu?