En pysty asentamaan virustorjunta ohjelmaa...

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by Analcunt, May 4, 2008.

1. Analcunt

Analcunt Guest

Eli, olen tässä nyt kokeillut jos,jonkin näköisiä virustorjunta softia.

Asentanut, ja katsonut onko se sopiva minun "aika" laiskaan tietokoneeseen. No, monia olen asennellut, f-secure clientin,avg:n,avastin yms.

Pointtihan on nyt siinä, että en pysty asentamaan esetin smartsecurityä 30 päivän trial versiota,koska se on ainakin kevyt ja ei kuluta paljon tehoja,mikä olisi tärkeää notta, koneella voisi selailla sivuja ilman,että aukaisemiseen menee ikä ja terveys.

Väittää, että koneellani on vielä joku virustorjunta ohjelma, ja näin ollen en pysty asentamaan sitä!

Tällä hetkellä,valitsin aviran uusimman,nyt ainakin väliaikaisesti,jotta pääsin tänne kirjuuttelemaan,ns "mielenrauhassa."

Eli, kysyisin millä nuo vanhat,kylläkin omasta mielestä poistetut virustorjunnat saa pois kokonaan koneesta,jotta saisin kokeiltua esim: tuota esetsmart securityä.

Ja muutenkin, mitkä olisi hyviä/kevyitä virustorjuntaan/spywareskannaukseen ja palomuuriksi?

Tällä hetkellä koneessa siis aviran uusin virustutka,winukan oma väliaikaisena palomuurina,ad-aware 2007 + versio,cwshredder ja hijacthis tämä uusin.

Saa ehdottaa ilmaisia ja trialversioita.
    Ja tietenkin neuvoja poistamaan ylimääräiset "piilossa" olevat virustorjunta ohjelmat!

Iso kumarrus ja kaunis kiitos mahdollisille auttajille!

Ps: koittakaa saada selvää mitä ajan takaa ;o

2. download

download Active member

Trophy Points:
    66

Share This Page