En saa kazaa litellä yhteyttä

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by yoni_, Oct 16, 2004.

1. yoni_

yoni_ Member

Trophy Points:
    11
    Tuossahan tuo kysymys tulikin... eli otin kazaan käyttöön ja yritin aloittaa materiaalin etsimisen... Alhaalla on oikealla "connecting..." mutta se ei yhdistä, vaan tuntuu etsivän yhteyttä... search ja traffic on himmeellä ja niihin en pääse... Pitääkö minun jotain muuta tehdä vielä ennenkuin pääsen hommiin? Olen tosi aloittelija, joten tuskin mistään ihmeemmästä on kyse, mutta olen kiitollinen avusta.

2. yoni_

yoni_ Member

Trophy Points:
    11
    Jatkan vielä äskeistä, että minulla on nortonin, onko se nyt palomuuri vai mikä ja se kysy kahdesti sallinko muiden ottaa tietoa ja sallinko kazaan hakevan yhteyttä... jotenkin noin. Ja jos tämä johtuu palomuurista, miten poistan esim. Windowsin palomuurin?

3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
  4. yoni_

yoni_ Member

Trophy Points:
    11
    Tein seuraavat äsken: latasin sen Kazaa liten uudelleen... Norton kysyi ekaksi jotain tyyliin haluatko jonkun lukevan koneeltasi, sallin sen ja sitten sallinko koneeni ottavan yhteyden. Sallin senkin. Windowsin palomuuria minulla ei ollut päällä lainkaan, tarkistin sen ohjeesi mukaan. Edelleen kazaassa on "connection..." Vai onko itse kazaassa nyt joku käymistila päällä että se ei toimi muillakaan, sitä en tiedä... Vai onko vielä jotain mitä minun pitäisi tehdä?

Share This Page