Tuollainen kone mulla on. En tiedä auttaako tiedot ollenkaan mutta kuitenkin. Juuri ostanu ton olen. S-videota ei löydy. Miten saan näytön näkymään tv:ssä? nview desktop managerista en löytänyt mitään millä saisi. Apuja. Kotelo: WT FL07 ATX, musta Virtalähde: MODECOM PSU 500W 12CM ATX12V2.2 4XSATA Emolevy: Asus P5QL Pro Intel P43 GbLan 7.1 audio Prosessori: Intel Core 2 Duo E7400 2.80 GHz 3 Mt Boxed Prosessorituuletin: Prosessorivalmistajan oma Muisti: 2 Gt Kingston DDR2 800 MHz CL5 (2x1Gt kit) Kortinlukija: 3,5" Sisäinen muistikortinlukija USB, musta Kiintolevy: 250 GB Seagate Barracuda 7200.12 SATA2 8MB Toinen kiintolevy: Ei Raid-asetukset (tilaa 2 samanlaista kiintolevyä ja RAID-emolevy): Ei Optinen asema: Samsung 22x DVD+/-RW Dual Layer, musta Toinen optinen asema: Ei Näytönohjain: nVidia Geforce GTS 250 512MB Windows xp home edition
Aloitetaan vaikka sillä, että kerrotko millainen televisio sinulla on? Löytyykö siitä HDMI-paikkoja, vai pelkästään SCART?
joo sin tosta tiedon että ei putki tv:siin saa kuvaa. tyhmä kun olen mutta nyt olisi uusi kysymys. jos laitan näytönohjaimesta hdmi paikasta piuhan dvd soittimen hdmi paikkaan, ja dvd soittimen putki-tv:seen kiinni niin saanko sitä kautta tietokoneen kuvaa näkymään putkitv:ssä? en usko että toimii mutta tuli nyt vaan mieleen.