en saa läppärin s-videoliitännästä kuvaa tv:hen

Discussion in 'TV-out -ongelmat ja -keskustelu' started by hembba, Sep 12, 2005.

1. hembba

hembba Member

Trophy Points:
    11
    Minulla on AMILO A16456,AMDSempron 3300+suoritin,WindowsXP Home ja ohjain IDE ATA- .Mitä neuvoja viisaammilla olisi ongelmaan, koska en tiedä enää mitä tekisin.TV:ssä on s-video liitäntä edessä ja takana SCART, johon mulla on adapteri.Kaikkii oon kokeillu,mut ei onnaa.Pitäskö mun ladata jostain joku draiveri ja jos,nii minkä niminen toimis täs tilanteessa? Kiitän suuresti kaikesta avusta jo etukäteen.

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
  3. hembba

hembba Member

Trophy Points:
    11
    Joo kyllä mä luin noi ohjeet ja latasinki NVIDIA:n oisko ollu RIVA TNT4 ja yhen toisenki NVIDIALTA, mut molemmis tapauksissa projekti päätty ilmotukseen, että ei löydy sopivaa ohjainta ja täs vaihees mä en osannu ratkaista miten jatkaisin eli miten se selvii mikä on se sopiva ohjain?

4. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Onko kyseessä AMILO A1645?
    Kannettavien kanssa nuo ajurit kannattaa hakea kannettavan valmistajan omilta sivuilta.

Last edited: Sep 13, 2005
  5. hembba

hembba Member

Trophy Points:
    11
    Joo 1645G, taisin tos aiemmin sekottaa G:n ja 6:sen. Mä koitan sieltä sit, pidä peukkuja ja kiitos!

6. Jim~Bob

Jim~Bob Guest

Mulla on sama kone ku em. ja sama ongelma.. jostain syystä mulla on sellanen käsitys ettei XP Home edition tue kahta näyttöä (TV:tä..) Oonko väärässä?

7. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Kyllä XP Homessakin kahta näyttöä voi käyttää kunhan ne on samassa näytönohjaimessa kiinni.

8. Jim~Bob

Jim~Bob Guest

ohjauspaneeli-näyttö-asetukset-lisäasetukset-sis toimintohallinta-ajuritilanhallinta. piuhat kiinni. ->näyttölaitteiden havaitseminen-virta toissijaiseen laitteeseen. pitäis toimia

9. djsauron

djsauron Member

Trophy Points:
    16
    läppäreitten kanssa ei olen niin helppoa kuin pöytäkoneen. en nyt muista kummasta se meni mutta kannattaa katsoa molemmista. eli biosin setupissa on joku mesta mikä koskee näyttöportteja. ja sit on se mesta ku painat käynnistyksen aikana f8 ni tulee vikasietotila ym.... voi olla et on vielä (läppäristä riipuen) käynnistyksen aikana jotain nappia painamalla pääsee johonkin "asetus" valikkoon. ei auta windowsissa kikkailu.!!!!

10. Jim~Bob

Jim~Bob Guest

Mulla on sama kone kun kysyjällä ja kyllä mä ihan "windowsisssa kikkailemalla" sain kuvan töllöön

11. IsoPylly

IsoPylly Regular member

Trophy Points:
    26
    Onko televisio laitettu päälle, koneen lisäasetuksissa. Ja muistettu laittaa se ensisijaiseksi näytöksi...

ihan varmasti on, kunhan kysyin itsestäänselvyyden.

Last edited: Sep 26, 2005
  12. hembba

hembba Member

Trophy Points:
    11
    Mun ongelmat ratkes, kun käytin tv.n suoraa s-video-liitäntää.SCART- liitännällä kuva jäi punertavaksi, enkä vielä oo kerinny siihen ratkasuu etsimään, kun toi suora liitäntä ilman adapteria kerran toimii paremmin. Noista "agentti 007:n ohjeista seee ratkasu varmaan kyl löytyis. Kiitän kaikkii neuvoja ja vinkkejä antaneita!

Share This Page