Minulla on AMILO A16456,AMDSempron 3300+suoritin,WindowsXP Home ja ohjain IDE ATA- .Mitä neuvoja viisaammilla olisi ongelmaan, koska en tiedä enää mitä tekisin.TV:ssä on s-video liitäntä edessä ja takana SCART, johon mulla on adapteri.Kaikkii oon kokeillu,mut ei onnaa.Pitäskö mun ladata jostain joku draiveri ja jos,nii minkä niminen toimis täs tilanteessa? Kiitän suuresti kaikesta avusta jo etukäteen.
Joo kyllä mä luin noi ohjeet ja latasinki NVIDIA:n oisko ollu RIVA TNT4 ja yhen toisenki NVIDIALTA, mut molemmis tapauksissa projekti päätty ilmotukseen, että ei löydy sopivaa ohjainta ja täs vaihees mä en osannu ratkaista miten jatkaisin eli miten se selvii mikä on se sopiva ohjain?
Onko kyseessä AMILO A1645? Kannettavien kanssa nuo ajurit kannattaa hakea kannettavan valmistajan omilta sivuilta.
Mulla on sama kone ku em. ja sama ongelma.. jostain syystä mulla on sellanen käsitys ettei XP Home edition tue kahta näyttöä (TV:tä..) Oonko väärässä?
ohjauspaneeli-näyttö-asetukset-lisäasetukset-sis toimintohallinta-ajuritilanhallinta. piuhat kiinni. ->näyttölaitteiden havaitseminen-virta toissijaiseen laitteeseen. pitäis toimia
läppäreitten kanssa ei olen niin helppoa kuin pöytäkoneen. en nyt muista kummasta se meni mutta kannattaa katsoa molemmista. eli biosin setupissa on joku mesta mikä koskee näyttöportteja. ja sit on se mesta ku painat käynnistyksen aikana f8 ni tulee vikasietotila ym.... voi olla et on vielä (läppäristä riipuen) käynnistyksen aikana jotain nappia painamalla pääsee johonkin "asetus" valikkoon. ei auta windowsissa kikkailu.!!!!
Onko televisio laitettu päälle, koneen lisäasetuksissa. Ja muistettu laittaa se ensisijaiseksi näytöksi... ihan varmasti on, kunhan kysyin itsestäänselvyyden.
Mun ongelmat ratkes, kun käytin tv.n suoraa s-video-liitäntää.SCART- liitännällä kuva jäi punertavaksi, enkä vielä oo kerinny siihen ratkasuu etsimään, kun toi suora liitäntä ilman adapteria kerran toimii paremmin. Noista "agentti 007:n ohjeista seee ratkasu varmaan kyl löytyis. Kiitän kaikkii neuvoja ja vinkkejä antaneita!