Mulla on koneella 12Gt:a tiedostoja joita en saa mitenkään poistettua windowsin poisto ohjelmalla niin onko mitään muuta ohjelmaa millä voisin saada poistettua nuo tiedostot ? Ne on piinannu mua jo pitkän aikaa ja oon monta kertaa niitä yrittäny poistaa.
jos poistast tolla ohjelmalla saattas mennä mukavasti aikaa koska niissä kasioissa on yhteensä 71000 tiedostoo
ei toimi, ei toimi olisko mitään muuta ehdotusta ? mulla menee hermot niihin paskoihin tiedostoihin ja kansioihin
aja levyn tarkistus. jos valittelee että "ei voi tehdä kun ei saa levyä käyttöön - tehdäänkö buutin yhteydessä" niin siihen vaan että kyllä tehdään. Sitten reboot ja annat tarkistuksen mennä loppuun. Sen jälkeen kokeile deleteä. - Ysf
Tein ton levyn tarkistuksen ja se meni ihan sujuvvasti siihen kolmanteen vaiheeseen ja sitten se hihkas että "levyntarkistusta ei voida suorittaa loppuun" ja poistoon se ei vaikuttannu mitenkään, ja sillon kun tota yrittää poistaa niin se tyssää tämmöseen "AWC käyttö estetty" ja siihen se loppuu, muita ehdotuksii ?
Kokeile nyt tuota Moveonboot-ohjelmaa. Laita vaikka koko yöksi poistamaan. Parempaa neuvoa et tule saamaan.
mutta se ei osaa poistaa montaa tiedostoa yhtä aikaa ja niitä tiedostoja on yli 70 000 ja sillon mun pitäs ite valita koko ajan niitä tiedostoja mitkä haluun poitaa ja haluun poistaa kaikki
niitä on lähes kaiken typisiä, ne on meinaan vanhoja Windowsin tiedostoja jotka ei oo enää miteenkään käytössä
Ota järjestelmän palautus pois päältä(jos on päällä).Tällöin häviää ainakin nämä xxxxRESTORExxx kansiot ja fileet,joita ei muuten voi poistaa,automaattisesti.Ja kokeile myös komentoriviltä del käskyllä.Muista toki laittaa järjestelmän palautus operaation jälkeen päälle.
mutta niinkuin sanoin ne on vanhan käytiksen tiedostoja itseasiassa kahden vanhan käytiksen eli ne ei liity mitenkään tähän uuteen ja ne on jopa eri osiolla
Ei sillä ole mitään merkitystä millä osiolla ne on ja minkä käyttiksen.Tsekkaa nyt kuitenkin,onko kyseisellä osiolla järjestelmän palautus käytössä.Jos on,niin ota se pois ja yritä sen jälkeen poistaa tiedostot(esim. komentoriviltä).
Ok.Kun sä ajoit tota levyn tarkistusta,niin oliko sulla virusskanneri päällä?Jos oli,niin se estää toiminnon suorittamisen loppuun.Eli irti netistä,skanneri pois päältä ja homma uusiksi.
Onkos sillä osiolla paljon muutakin? Jos siirtäsit tärkeät jutut talteen toiselle kovolle ja eikun formattia.