En saa yhtettä microsoftin sivuille

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Garvinen, Jul 10, 2009.

  1. Garvinen

    Garvinen Member

    Joined:
    Jun 12, 2013
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Morjens, tarvis apua... Aina kun yritän ottaa yhteyttä jollain tavalla microsoftin sivuille niin tulee että ei voi muodostaa yhtyettä ja virheikkuna. Esimerkiksi oon yrittänyt lataa tässä Direct X 9.0c ja joka kerta kun olen painanut download linkkiä tullut sivun lataamisvirhe. Kaikilla muilla kavereilla toiminut kaikki lataamiset normaalisti jne. Käytänössä minun pitäisi päästä microsoftin sivuille ja latamaan sieltä, koska jos teen virhekatsauksen niin kaikki näyttää hyvältä:

    info HTTP: Yhteyden luominen kohteeseen www.microsoft.com onnistui.
    info HTTPS: Yhteyden luominen kohteeseen www.microsoft.com onnistuiinfo FTP (Passiivinen): Yhteyden luominen kohteeseen

    Eli olen kokeillut kahdella eri selaimella ladata microsoftin sivuilta DirectX, IE:lla ja Firellä. Olen yrittänyt myös tikulta ladata, mutta jos lataan directiä niin se latausvaiheesssa ottaa yhteyden microsoftin palvelimiin

    Kiitos jo etukäteen.
     
  2. FrostRose

    FrostRose Member

    Joined:
    Dec 17, 2008
    Messages:
    13
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Jospa etsisit vain suosiolla toisen tiedoston tarjoajan kuin Microsoftin kotisivut. Googlesta löytyy ainakin muutama heti. Muistaakseni DirectX 9.0c ei ota yhteyttä nettiin, ja jos ottaakin niin netti pois ja uusiksi. Vai onko windows genuinity test failannut jos sivuilta ei saa ladattua?
     

Share This Page