muutenki kannattaa käyttää mielummin esim. The All Seeing Eye ja jos toi oli vaan eka ja ainoo kokeilu ni saatto olla masterserver alhaalla...
siitä "Host game" nappulasta ei shadows kannata servua tehä... kannattaa kattoo www.enemy-territory.com tuli kai joku uus ohjelma mil voi ettii servuja just ET varte pelkästää
ihan vaan mielenkiinnosta kysyn että minkä takia palomuuri pitäs pois laittaa? Kerran ku annat sille luvat ni ei ryppyile vastaan.
ei aina se salliniitä vaikka se kysyykin sillon sun pitää mennä jonnekki palomuurin asetuksiin ja sallia sen pelin liikenne kumpaakin ul dl suuntaan
On se. enemy territorya ei saa kuin ware versiona. katso myös multiplayer asetukset, että onko siellä kaikki kunnossa. Jos ei pelin kautta näy servuja kokeile All Seeing eye ohjelmaa. Mielestäni muutenkin todella kätevämpi, kuin mennä pelin kautta.
kaller sanos mulle et pitääkö mun mennä paluttamaan dosesta ostettu enemy territory nii ja vaikka sen saa netistä ni ei se mikää ware ole yleinsä sen saa vaikka MBnetistä
sä olet ostanut RTCW:n uudemman version jossa tulee mukana enemy territory. mutta se ei pelin hintaan vaikuta....tai en ainakaan itse olisi tuota kiekkoa ET:n takia ostamaan... joten enpä usko, että cd:llä olevalla versiolla ja netistä ladattavalla olisi mitään eroa. ainakin jos onnistuu sen oikean version lataamaan....kun väärää ei ole http://www.dose.net/Dose_Product.asp?productId=101754