Eli kun menen johonkin serveriin niin useimmat niistä valittavat aina: '' Game code (ui_mp_x86.dll) failed pure server check '' Tämä on ollut harminani jo aika kauan ja ärsyttää ihan ketusti, kun ei pääsee melkein mihinkään servereihin. Voisiko joku auttaa
sorge en selventäny :? siis kyseessä on netistä ladattava moninpeli: Wolfenstein Enemy Territory. Olen pahoillani
oletko ladannut kaikki patchit _oikein_ (tuossa on tietty järjestyssä jossa pitää asentaa että toimii..) oletko koittanut uudelleen asentaa? Mikä käyttis? tuossa on ongelma vistalla/seiskalla.
Vista on käyttis ja yhden kerran olen ladannut uudestaan, kun latasin siihen jonkun jutun ja sit ei menny enää ees sisälle Eeteeseen. sit asensin sen uudestaan ja toimi taas samalla lailla E: ja noista päätseistä en tiiä mtn. voisitko mahollisesti linkata ne mulle tähän niin voisin kokeilla ladata (?)
Oletko koittanut Vistalla ajaa pelin Adminina, "Run as adminstrator" ja yhteensopivuustilassa Xp:llä. Myös punkbusterin päivittäminen saattaa auttaa asiaan.
Kyllä, olen yrittänyt ja sitten kun klikkasi sitä, niin se vain jäi siihen lataamaan ettei voinut mitään muuta painaa työpöydällä. Annoin jopa sen yön yli olla siinä tilassa - tuloksetta. Lataili vieläkin
kokeile asentaa täysin uudestaan, ja muista poistaa etmain ja kaikki muut kansiot samalla. Conffit voit siirtää johonkin talteen. Ellei se kaatuminen johdu siitä, tuleeko siinä mitään virhesanomaa kun peli lataa tiedostot ja conffit? "Pätseistä" ei tässä vaiheessa tarvitse murehtia vielä. Jos sulla on oma Autoexec.cfg tiedosto voitko kopioida ja pasteta tänne? selaan läpi ettei ole mahdollisia resoluutio bugeja yms?
tai jos konffit ei ole tärkeet niin poista suoraan nekin, eliminoi tuonkin vaihtoehdon että niissä on jotain häikkää. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/511602
Muistitko ottaa myös etmain kansion veke? Yksi ratkaisu oli aikanaan että latasin uuden installerin toisesta paikasta. Muistaakseni jossakin lataus-sivustolla oli installerissa vika ettei ET pyörinyt. Entä kokeilitko Ajaa pelin adminina? tai teitkö punkbusterin päivitystä?
Punkbuster päivitystä en tehnyt, ja jos sen adminina ajaa se vain jumaa työpöydälle (niin ettei mitään pikakuvakkeita eikä tehtäväpalkkia painaa) ja annoin sen siinä olla yön yli niin ei tapahtunut mitään. Edelleenkin oli kursorin vieressä rinkula pyörimässä. E: Kyllä poistin kaikki kansiot mitkä oli ET:hen yhteydessä
Jos se tilttaa niin task manageri auki ja suljet ET:n. Se ei auta asiaa vaikka sen pitäisi viikon auki http://www.evenbalance.com/ tuolta löydät ET:hen Punkbusterin päivitysohjelman. Itse kyllä sinuna kokeilisin toisesta paikasta installerin lataamista. Itselläni ollut sama ongelma ja silloin oli installerissa vika. En muista saittia mistä sen löysin.
Englanti ei ole paras juttuni, eli mitäs noista painan ja mitä teen? Sori jos rassaa nää mun kysymykset mut oon tällänen uusavuton
No tässä on kuvalliset ohjeet. Valitset pelin ja haet asennuskansion. Tämä ohjelma hakee itsestään uusimman version punkbusterista http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php
Nyt sain sen asennettua koneelle pakattuun kansioon (?), nimeltä ''pbsetup'' sitten painan sitä tulee tiedosto ''pbsetup'' sitten kaksois klikkaan sitä niin jumittuu vaan lataamaan :?