Iltaa teille kaikille PSP-käsikonsolin omistajille. Olen viime aikoina ajatellut alaspäivittää psp:ni, joka ei sisällä ta-082 emolevyä. Olen toki lueskellut ajatuksella montaa eri foorumia viimeisen viikon aikana, sekä paneutunut tarkasti riskitekijöihin, kuitenkin haluasin varmistaa muutaman asian ennen downgreidaamisen yrittämistä. Täydentäkää jos joku asia on mennyt pieleen. Eli perustiedot: Firmware: 2.81 emolevy: joku muu kuin ta-082 muistikortti: 1gb Peli: Lumines (jossa 1.5-päivitys) eli jos olen oikeassa tarvitsen vielä: 3.50 virallinen päivitys (usa versio mieluiten) 3.50 downgrader- pack Luettuani readme- tiedostoa (downgrader pack 3.5) huomasin maininnan, että tähän tarvitaan vielä erillinen 1.5 päivitys, joka pitää muuntaa EBOOT-nimisestä UPDATE nimiseksi sekä pistää johonkin kansioon, olenko oikeassa, vai löytyykö tiedosto jo paketista? versioon 1.5 päivityksen jälkeen haluasin päivittää psp:n vielä 3.40 open editioniin, mikä versio on vakain sekä onnistuuko suoraan päivitys 1.50:stä? lisäksi vielä erä pikkukysymyksiä: jos ostan myöhemmin uuden muistikortin, ainoa operaatio, mikä tarvitsee tehdä on ISO kansion lisääminen muistikortin juureen sekä GAME150 kansion lisääminen muistikortille, eikö? saveja ei tarvitse varmaankaan poistaa, ne toimivat oe:ssa yhtä hyvin? Tässä kaikki mitä mieleen tuli nyt... kiitos etukäteen.
Ok.. moni asia selvisi minulle.. mutta tarvitsen tähän vastauksen: Saako muistikortilta poistaa kansion X:/MS_ROOT/PSP ,häiritseekö tämä downgradea jos olisi vaikka näin: X:/MS_ROOT (ja vieressä Downgradeen tarvittava PSP kansio) sekä tämän MS_ROOT kansion sisällä oleva erillinnen PSP kansio (jota on käyttänyt savejen tallennukseen yms.)