Epätoivoinen Telewell EA501 porttien kanssa!

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by T25, Nov 21, 2007.

  1. T25

    T25 Member

    Joined:
    Oct 24, 2007
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Tiedän, että näistä on ollut juttua paljon ja olen niitä lukenut ja yrittänyt ohjeiden mukaan tehdä, mutta ei niin ei.

    Ongelmani on se, että Call of duty 4 ei löydä servereitä. Ei X-firellä eikä sieltä multiplayerista. The all seeing eye ei toimi ollenkaan vaan herjaa siinä kohtaan kun asetetaan sitä nettiyhteyden nopeutta, jotain että, 'sinulla on päällä jokin ohjelma plaaplaa joka hidastaa nettiä, sammuta se ja yritä uudelleen'. En vain ymmärrä siinäkään mikä on vikana kun ei mitään ole päällä(?). Ennen toimi moitteetta kaikki, kunnes adsl modeemi vaihtui Zyxeliin, koska Telewell hajosi. Sitten hommasin uudestaan tämän saman niin ei toimi vieläkään.

    Tuonne poksin asetuksiin olen mennyt. ->advanced setup-> nat-> many to one-> virtual server-> alkuportti(call of duty 4 löytyvä portti portforward sivulta)->loppuportti->sama -> sitten siihen ip-ruutuun se mikä löytyy suorita->command-> ipconfig/all komennolla.

    En vaan voi ymmärtää miksi nää laitteet aina mulle vittuilee.

    Myinkö pelin pois vai onko vielä jotain keinoa?
     
  2. DimaWee

    DimaWee Regular member

    Joined:
    Nov 16, 2003
    Messages:
    724
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
  3. T25

    T25 Member

    Joined:
    Oct 24, 2007
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Olenk9in unohtanut tämän ketjun tänne. Eli yhteys rupesi toimimaan halutulla tavalla, kun asensin järjestelmän uudelleen. Eli nyt toimii taas.
     

Share This Page