Eli ongelma on: Kun pelaan mitä tahansa peliä missä on pelattavaa enemmän kuin 1 cd:tä (esim. Final Fantasy 9) ja olen vaikka toisella cd:llä ja yritän ladata jatkoa, niin mun pitää ladata se silleen että avaan ensin ensimmäisen cd:n, lataan sen jatkon ja vaihdan 2c cd:n kesken pelin. Muuten se toimiikin kunnolla muuta peli nopeutuu PALJON ja se häiritsee pelaamista. Final Fantasyssä se vauhti menee normaaliksi kun menee tappeluun, mutta Tales of Destiny 2:sessa, jota pelaan nyt, se vauhti ei mene normaaliksi, vaan pysyy lujana. Onko keinoa millä sen vauhdin saa pysymään normaalina tai keinoa millä sen jatkon voisi ladata vaikka 2 cd olisikin jo valmiiksi päällä? Kiitos kovasti jos joku nyt viitsi vastata. Apu todella on tarpeen
Joo elikkäs sainkin jo ongelman ratkaistua. Jos jollain muulla on samankaltaisia ongelmia niin kokeileppa laittaa fps limitti 40-50. Mulla ainaki toimii moitteettomasti.
Eli pelin normaali fps on 60 kuvaa sekunnissa. Ja kaikkein parhaimman toimivuuden saa pete's pluginsseilla (kuten ePSXe:n ohjeissa sanotaan). Eli laita ennemmin 60 kuvaa fps limitiks.