ePSXe-ongelmia...

Discussion in 'Kaikki muut pelikonsolit' started by jaskpaska, Jul 29, 2007.

1. jaskpaska

jaskpaska Guest

Pelaaminen on joko liian nopeaa tai hidasta.. Configuresta laitoin:
    Video: Pete's D3D Driver 1.76
    Sound: ePSXe SPU core 1.5.2
    Cdrom: ePSXe CDR ASPI core 1.5.2

Äänet kuuluu normaalisti, joskus tosin pätkii.. Mitkä olis hyvät asetukset??

2. Jarska92

Jarska92 Regular member

Trophy Points:
    46
    moi, oon itse tykännyt kans pelailla paljon tuolla ePSXe emulaattorilla...

latasin ton emulaattorin että voin neuvoa sulle mitä kautta säädät niitä :p ja muuten, http://www.ngemu.com/psx/epsxe.php?action=plugins tuolta sivulta voi ladata noita eri pluginejä niinkuin just noita krafiikkajuttuja, äänijuttuja jne.

tätä kautta pääset säätämään videoasetuksia: config > video > valitset sieltä sen Pete's D3D Driver ja sitten siitä > Configure > ja sieltä lasket krafiikoita sille tasolle että peli ei ole hidasta, eli pikseleitä alaspäin ja sillei.

toki jos sulla on hyväntasoinen tietokone niin voit pitää asetuksia korkeammalla, niinkuin mun koneella pidän asetukset aina täysillä.

mutta sitten siihen että toimii liian nopeasti. sun pitää ottaa FPS limit käyttöön, eli kohtaan "Use FPS limit" raksi ja sitten tuonne FPS Limit kohtaan pistät 60 niin ei pitäisi toimia liian lujaa enään.

jos laitat noita Hi-Res textures juttuja ja noita niin ne hidastaa sitä pelaamista vähäisen. kannattaa kokeilla myös eri krafiikka pluginejä, niitä voi ladata tuosta antamastani linkistä.

niissä on useimmiten kaikenlaisia eri säätöjä ja jotkut niistä toimivat eri koneilla paremmin ja sillei, itse suosittelen noita Pete's pluginejä kun niissä on toimivuus ja laatu useimmissa kohdallaan.

jos sulla siis on kuitenkin hyvä näytönohjain tuossa koneessa, että sillä pelailee ihan hyvin, tai joku tän 6600GT:n tasoinen tai alempikin ehkä, niin suosittelen tätä "Pete's OpenGL2 PSX GPU Plugin" pluginiä.

se on tehty vähän tehokkaammille näyttiksille, mutta jos nyt et ymmärtänyt mitä tarkoitan tuolla niin voithan silti ladata sen pluginin, laskea laatu asetuksia ja testailla että miten pelaa. kaverinkin ihan romulla koneella tuo plugin toimi mainiosti asetukset pienemmillä :p

kysy toki vain jos on kysyttävää, multa aina vaan tuppaa unohtumaan joku juttu sanoa kuitenkin :D

3. jaskpaska

jaskpaska Guest

No nyt kun kokeilin tota Pete's OpenGL2 PSX GPU Plugin ja säädin noita graffa-asetuksia niin toimii ku unelma!! :) kiitooos!!

Share This Page