Oisin kysynyt, että löytyykö erillisiä halpoja tv-out kortteja vaikka pci paikkaan, jolla saa elokuvat näkymään tv:ssä?? Minulla on hyvä näytönohjain, josta on kuitenkin mennyt tv-out rikki ja en haluaisin ostaa uutta, jos on mahdollista saada parilla kympillä erillinen tv-out kortti.
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/alueet.asp?SubA=68&All=1 huuto.net:istä voi saada myös edullisesti, myös jossain mpeg-2/4 purkukorteissa on TV-out.
Joo, kiitos. Oisin vielä tarkentanut tuota purkukortti ja tv-out systeemiä, että mitkä purkukortit näyttää tietokoneen ruudun tv:ssä, kun olen saanut sellaisen mielikuvan, että se purkukortin tv-out näyttää vain dvd tai cd asemasta tulevaa signaalia. Eli pitääkö sen purkukortin olla joku kallis malli vai riittääkö se vaan, että purkukortissa on se tv-out?
Kyllä aika monessa purkukortissa näyttää olevan MPEG-4 purku joten olisi hiukan outoa jos ne söisivät materiaalia vain optisilta medioilta. Tosin halpoja purkukortteja ei taida ainakaan uutena mistään saada(tai uusi PCI näytönohjain TV-out:illa on halvempi).
Purkukorttia ei saa kaupasta halvalla, mutta huutonetissä oon myynyt itse purkukortin pois 8€:llä ja siinä kympin molemmin puolin niiden hinnat pyörii. Siinä myymässäni kortissa oli tv-out ja vaikka mitä liittimiä, mutta sain sen mielikuvan kun sen manuaalia selasin, että se näyttää tv-outin kautta vaan dvd signaalia ja että siihen tarvi vielä jonku mööpelin (näytönohjaimen tv-outilla) väliin, että se toimii oikein.