erillinen tv-out kortti?

Discussion in 'TV-out -ongelmat ja -keskustelu' started by Ahomake, Nov 15, 2004.

1. Ahomake

Ahomake Member

Trophy Points:
    16
    Oisin kysynyt, että löytyykö erillisiä halpoja tv-out kortteja vaikka pci paikkaan, jolla saa elokuvat näkymään tv:ssä??
    Minulla on hyvä näytönohjain, josta on kuitenkin mennyt tv-out rikki ja en haluaisin ostaa uutta, jos on mahdollista saada parilla kympillä erillinen tv-out kortti.

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
  3. Ahomake

Ahomake Member

Trophy Points:
    16
    Joo, kiitos.

Oisin vielä tarkentanut tuota purkukortti ja tv-out systeemiä, että mitkä purkukortit näyttää tietokoneen ruudun tv:ssä, kun olen saanut sellaisen mielikuvan, että se purkukortin tv-out näyttää vain dvd tai cd asemasta tulevaa signaalia.

Eli pitääkö sen purkukortin olla joku kallis malli vai riittääkö se vaan, että purkukortissa on se tv-out?

4. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Kyllä aika monessa purkukortissa näyttää olevan MPEG-4 purku joten olisi hiukan outoa jos ne söisivät materiaalia vain optisilta medioilta.
    Tosin halpoja purkukortteja ei taida ainakaan uutena mistään saada(tai uusi PCI näytönohjain TV-out:illa on halvempi).

5. Ahomake

Ahomake Member

Trophy Points:
    16
    Purkukorttia ei saa kaupasta halvalla, mutta huutonetissä oon myynyt itse purkukortin pois 8€:llä ja siinä kympin molemmin puolin niiden hinnat pyörii. Siinä myymässäni kortissa oli tv-out ja vaikka mitä liittimiä, mutta sain sen mielikuvan kun sen manuaalia selasin, että se näyttää tv-outin kautta vaan dvd signaalia ja että siihen tarvi vielä jonku mööpelin (näytönohjaimen tv-outilla) väliin, että se toimii oikein.

Share This Page