Mitään ehdotuksia osista (mieluusti lapstoresta) kun pitäs saada mahdollisimman halpa kone, joka pyörittää kelvollisesti cs,css, ja nää tälläset. Help meh kiitos
Tarkalleen millainen budjetti? Tarvitaanko käyttöjärjestelmä? entä kaiuttimet, näyttö, hiiri, näppis jne? saatko koneen omin avuin kasaan?
pelkkä keskusyksikkö, aattelin just lapstoree kauppana kun en vittis ite kasata tossa ollu pari romua mitä rämplänny niin toinen kärähti, vaikka kaikki oli oikein laitettu
Tuossa nyt on aluksi tuommoinen: Näytönohjain 65e Prosessori 60e Emolevy 61e Kotelo 35e Virtalähde 38e Muistit 33e Kiintolevy 41e Kasaus 25e Näille tulisi hintaa yhteensä noin 357 euroa. Postit maksavat luultavasti noin 10-15e
noh, Yottabyte tajus jo että budjetti olis mahdollisimman pieni, kiitos yottabyte ja käviskö tämä kiintolevystä http://www.lapstore.net/store/product_info.php?cPath=1_15_214&products_id=29548 kun olis vaan sen 5€ kalliimpi prosessorin kanta on am3 ja emossa lukee am2 am2+ eli sopiikos ne yhteen?
niin mutta integroidut(ainakin mitä ite oon kokeillu) on yleensä... noh.. perseestä.. voin olla väärässä mutta luulisin että toi näyttis kannattaa ottaa mukaan jos haluu esim css pelattavan fps:n sorsassa.. tosin en tiedä kuinka hyvä tuo hd 3200 vai mikä siinä nyt olikaan integroituna..
joo ehdottomasti ei kannata ottaa integroitua näyttistä jos vähääkää pelailee. koska silloin pelit pyörii ''läppäri'' tasolla, eli heikkoa/tuskaa on pelaaminen : D
HD 3200 on todella laiska näyttis. Mainittu 4670 on mielestäni hyvä valinta enkä lähtisi sitä muuttamaan.
Tota joo, oon itekki aikeissa ostaa konetta ja aattelin tollasen mitä tässä nyt on mainostettu riittävän mulle. Onko tossa kaikki tarvittavat osat vai puuttuuko tosta jotain esim. tuulettimet tai vastaavat?
Noi + Jampikan ehdottama kovalevy, ja vaihda toi näytönohjain ATI Radeon HD 4770. Parempi eikä paljoa kalliimpi.
etpä taida tarvita lisä tuulettimia jos et oikeen kellottele ja tietenki jotaki lisä juttuja kuten esim suojat liikajännittettä tai mikä hitto onkaan vastaan ihan vaan ukkosen varalta ja semmosta mutta kyl tolla toimia pitäs
tietääkö joku toimiiko tää noitten edellä mainittujen osien kanssa? http://www.lapstore.net/store/product_info.php?products_id=28677