Erittäin ärsyttävä mokkula ongelma!!

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by anakin_, Oct 21, 2011.

  1. anakin_

    anakin_ Member

    Joined:
    Apr 21, 2007
    Messages:
    47
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    16
    Ongelmani on seuraavanlainen: omistan Huawei e1820 mokkulan ja perus pöytäkoneen. Asensin pöytäkoneeseen windows xp proffionalin. En pystynyt asentamaan Huawein mobiilisovellusta ennenkuin koneeseen oli asenettu windows service pack 1 tai uudempi. No latasin läppärillä sitten suoraan service pack 3 ja asensin sen pöytäkoneeseen. Sen jälkeen sain asennettua Huawein ohjelman että pääsen pöytäkoneella nettiin. Mokkula toimi hyvin about 3vk jonka jälkeen se ei yksinkertaisesti lähtenyt enää päälle (siis intenet yhteys) kaikki näytti pelaavan hyvin mokkulassa. Sininen valo vilkkui, mobiili laajakaistasta näkyi että on 3g yhteys mutta ei vaan suostunut enää yhdistymään nettiin. Tämä siis tapahtui ihan yht'äkkiä. WTF?!?! Koneessa on avast antivirus, palomuurit päällä. Kaikki muu toimii koneessa hyvin paitsi tämä H******* mokkula! Olen lukenut aiheita tuosta surkeasta mokkulasta mutta tuloksetta. Jos joku tietää jotain keinoja niin otan todellaki vastaan. KIITOS ETUKÄTEEN.


    Ja olen kokeillut poistaa sovelluksen ja asentaa udestaan. NOT WORKING AT ALL.
     
    Last edited: Oct 21, 2011
  2. ugge

    ugge Regular member

    Joined:
    Nov 20, 2007
    Messages:
    1,146
    Likes Received:
    9
    Trophy Points:
    48
    Kokeiles MDMA softaa tuon mobile parterin sijaan, itse nakkasin mobile partnerin pois kun löysin tuon mdma softan.

    Ootkos mokkulan firmiksen päivittäny uusimpaan?
    Jos et ole niin uusin löytyy TÄÄLTÄ
     
  3. repino

    repino Regular member

    Joined:
    Mar 7, 2011
    Messages:
    289
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Olisko ongelma ajureissa, mull tää on toista vuotta pelittäny loistavasti. Just E1820. Tuossa on saunalahden systeemit, eikä mitään mobilepartneria ole vielä. Poista ohjemat, niinkun olit jo tehnytkin.. voisit asentaa manuaalisesti sen jälkeen. ootko tarkistanu, että ite koneessa oo vikoja? Joskus "puhdas pöytä" on paras ratkaisu, voihan olla että itse mokkula olis voinu levitä. ei kyllä siltä viittais, vaan jossain muualla on ongelma mikäli turkoosi valo palaa ja konees sen aistii. Oletan, ohjelma-vika jossain, voisit kokeilla CCleaneria tai jotain muuta ennenkuin formatoit koko koneen. Surkeempana pidän Nokian CS-15, sen kanssa oli ongelmia kun kaverin läppäriin sitä asensin.
     
  4. anakin_

    anakin_ Member

    Joined:
    Apr 21, 2007
    Messages:
    47
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    16
    Kokeilin tuolla MDMA ohjelmalla tätä mokkulaan niin se sanoo että " Your mobile data device is network locked. please contact your operator for a 6 or 8-digit unlock code jne..." eli wtf? miten tämä on mahdollista että mokkula on netti lukittu?
     
  5. Swol

    Swol Regular member

    Joined:
    Feb 1, 2007
    Messages:
    161
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Se on ilmeisesti puk-koodia vailla eli 3 kertaa pin väärin, ainakin itse sen näin käsitin.
     

Share This Page