"Asennuksen suorittamisen aikana tapahtui virhe -5005.... Install Shield imoittaa. Olen yrttänyt poistaa sims pelejä (jotka oikeasti aiheuttaa harmaita hiuksia "todellakin atk-neroille"-luulotaudissa eläville vanhemmille; eritoten äideille...) koska herjasi tuota Unelmaduunin uudlleen latausta koneelle. ( muut peliosiot saatiin asennettua) Mutta kun tökkäs tosta vikasta niin nyt herjaa siis tuota virhettään. mitä tehdä, englanninkielisellä puolella on neuvoja mutta en ymmärrä... Terkuin kuumeneva äiti kuumasta talosta.
Mikäs on käyttis sekä kone jos pakettikone?... Se siis antaa tuon errorin kun aloitatasentamaan peliä?
Hei. Kone on Prosessori: Intel Dual Core E5200 2,5GHz Näytönohjain: Ati Radeon 4830 512Mb GDDR5 Keskusmuisti: 4gt 800MHz DDR2 Kiintolevy: 640GB 7200rpm SATA II Emolevy: ECS G31T-M7 Virtalähde: OCZ 500W StealthXStream Kotelo: Aerocool AeroEngine Plus Asema: Polttava DVD asema Eka herjaus tuli siis siinä vaiheessa kun yritin asentaa Sims 3 peleistä lisäosaa nro 3 (unelmaduuni)...Homma eteni ihan normaalisti ja kun logoa painettiin asennuksen loputtua, tuli info "Käynnistyksen aikana tapahtui virhe. Katso lisätietoja lokista" sekä mukaan tuli tiimalasi Sims pelin aloitussivulle. Painettiin kuitenkin tiimalasista välittämättä ok:ta ja koko juttu meni pois. Päätin että poistetaan ne aikaisemmatkin asennetut pelit ja aloitetaan uudestaan. Olen yrittänyt poistaa noita ohjelmia. En saa pois ohjauspanelin kautta listoilta enkä Ccleanerin listalta...vaikka ekalla kerralla luulin niiden poistojen onnistuneen. Edelleen ovat siellä vaikka koneen olen sulkenut ja tiedosta käynyt tyhjentämässä... Olen vain arvellut että sen vuoksi poisto ei onnistu...