Tässä eScan loki: File C:\hp\bin\KillWind.exe tagged as not-a-virus:RiskTool.Win32.PsKill.p. No Action Taken. Voiko poistaa?
Hp oma laillinen komponentti. Ei pitäisi olla haittaa jos poistaa mutta ei myöskään jos se koneella on
Kiitos! Taidanpa sitten jättää se poistamatta. En muuten ymmärrä mun konetta. Ensinnäkin oli vähän ongelmia eScan asentamisen kanssa. Päivitystapa nro.2 siinä ohjeessa ei toiminut, tapa nro1 sitten toimi. Sitten kun se rupes hakee niitä päivityksiä siinä DOS-tilassa(?) eli tuli se musta ruutu esille, niin sen jälkeen piti painaa jotakin nappia että pääsi jatkaa eteenpäin. Se ei onnistunut vaan onnistuin saamaan toisenkin mustan ruudun esille, sitten loppujen lopuksi pääsin eteenpäin. Mutta, sitä en ymmärrä että kone vaan hidastuu entisestään vaikka puhdistaa virusohjelmilla ja poistaa turhia ohjelmia koneesta, eshän pitäisi nopeutua?? Pitää varmaan etsiä toinen harrastus... (
Vielä tuosta eScan skannauksesta niin ohjeessa lukee että siihen menee pari tuntia, mulla se kesti 20min, mutta se skannausaika johtuu varmaan siitä miten paljon tavaraa koneella on. Teinhän minä oikein että painoin vain ok sen jälkeen kun ohjelma oli löytänyt sen "positiivisen örkin" ? Eihän siinä muuta tarvitse tehdä kuin painaa ok jos eScan ei löydä mitään mitä pitää poistaa ?