Aloin käyttämään eScania, mutta näyttöön ilmestyi ilmoitus eScan Antivirus Toolkit Utility Internal Error!!! This could be because of incorrect system data setting. If not send log file to support@mwti.net. Mistähän johtuu? Uudelleen asennus ei auttanut.
Mahtaako tarkoittaa että eScanin ilmainen käyttö loppui nyt? Samoin on käynyt näköjään muillekkin, minulle myös
Tällästä viestiä tuli supportista. Hello, We had a small update problem on our update servers, Because of this, our eScan products were giving this error message. This has been resolved now. You just need to download a new update for the same. To download the updates manually you can do so by right-clicking on the green "e" icon and then on "Download Antivirus Update" If you do not have eScan installed & you are only using the Antivirus toolkit (MWAV) then please click on the "Update" button once you load the toolkit utility for the updates to happen.
winxp, no siellähän se ongelmanratkaisu on kerrottu, on se hyvä että joku jaksaa lukea ohjeet loppuun
"Ongelmia ohjelman avauksessa? Tulee ilmoitus Internal Error! This could be because of incorrect system date setting. If not, send log file to support@mwti.net. tai kun yrität päivittää sitä esim. tuolla bat-tiedostolla tulee ilmoitus ...Initializes failed...jne... Tässä olisi väliaikainen ratkaisu siihen asti kunnes "pojat" Tanskanmaalla päivittävät linkin ohjelman tiedostot. Lataa tämä ja tallenna se vaikka työpäydälle. Avaatte / suoritatte kyseisen itse purkautuvan tiedoston.Paina UnZip.Paina OK. Kokeilkaa ohjelman avaamista tai päivitystä uudelleen tämän jälkeen. Huom ! Tiedosto puretaan automaattisesti kansioon C:\Kaspersky joten eScan ja tiedostot on oltava myös asennettu sinne kansioon tuon aikaisemman ylläolevan ohjeen mukaan." Se fixin lataus tietenkin sieltä linkin sivulta(Lataa TÄMÄ kohdasta)
Kiitos. Mulla ei vaan näyttänyt jostain syystä tota ennen Firefoxin väliaikaistiedostojen poistoa. Outoa.
Kiitoksia vaan. (Sama proplem,,, "eihän ikinä kannata lukea ohjeita loppuun asti") ______________________________________________________________________ Tietokone hässäkässä http://koti.mbnet.fi/manneweb/kotelot/index.htm http://koti.mbnet.fi/manneweb/index.htm
Hmm... Mulla ois hyvä arvaus, mutta jätän sen sanomatta. Entä kuka sitten minä olen? Tai kuka sinä olet? Ei voi tietää.