eScanin kanssa ongelmia.

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by LeLu10, May 8, 2007.

  1. LeLu10

    LeLu10 Regular member

    Joined:
    Jan 18, 2005
    Messages:
    109
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Ilmoittaa niin automaattista päivitystä kuin ohjelmaa käynnistäessä:
    "Internal error!!! This could be because on incorrect system date setting. If not, send log file to support@mwti.net."

    No minkä log file ne haluavat? Vai tietääkö nyt joku mistä tässä on muuten kyse? Koneen päivämäärät pitäisi olla kyllä ihan oikeassa...
     
  2. kelari

    kelari Regular member

    Joined:
    Jul 26, 2006
    Messages:
    627
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
  3. LeLu10

    LeLu10 Regular member

    Joined:
    Jan 18, 2005
    Messages:
    109
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Vaan eipä poistunut, tuon kun kokeilin ensimmäisenä.

    No nyt tuli supportista ohjeet:
    -Poista kaikki *.avc ja avp.set -tiedostot koneelta
    -Lataa uusi escan, esim ftp://update.mailscan.info/download/tools/mwav.exe (toki suositeltavampaa käyttää tuota kelarin linkkiä...)
    -Avaa ladattu tiedosto
    -Skannaa

    Nyt tuo ainakin päivittää ja lähtee skannaamaan.
     
    Last edited: May 9, 2007

Share This Page