Kone on ollut jo pidempään sekaisin, niin että sisään on päässyt vaan vikasietotilan kautta. Sieltä sitten palautuspisteen kautta varsinaisesti sisään. Ajattelin sit asentaa XP Homen vanhan päälle, mutta kun koneen mukana tulleen CD:n pistää CD-asemaan ja yrittää buutata, niin mitään ei tapahdu Tai no... kursori vilkkuu vaan hetken eikä vaan buuttaa CD:ltä paineli mitä nappia tahansa. (asetuksista on kyllä valittu cd-buutti). Kone on Acer Aspire T120E. Recovery-CD:ltä löytyy seuravanlaista sälää: RYCDINFO.INI ja ACER-kansio jonka sisällä kansiot: IMAGE ja TOOLS. TOOLS-kansion sisällä: GDISK.EXE ja GHOSTRO.EXE. IMAGE-kansion sisällä: WXPFIPER.LOG ja WXPFIPER.IMG. Jotta mitähän tässä osais tehdä, että sais tuon XP:n asenneltua uusiksi. Ei kai vaan tarvii formatoida ja sitä kautta pulata...? Olen aloittelija näissä asioissa, joten toivoisin kansanomaisia vastauksia Kiitos.
No siis ihan ensimmäisenä oletko tehnyt näin: XP:stä vaitset käynnistä uudelleen ja odotat että kone sammuu. Heti kun kone heräilee avaat CD-aseman ja laitat XP:n CD:N sisään. En ole varma onnistuuko jos CD sisässä jo enne boottia. Ja mitä tarkoittaa "kursori vilkkuu", tuleeko siihen musta ruutu jossa ei mitään muuta näkyvissä? Vai oletko laittanut CD:n nimenomaan jo enne boottia sisään? Itse suosittelisin kunnollista formattia, vaikkakin korjausasennuksestakin on hyötyä.