Etätyöpöytä automaattiseksi (old..

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by a33e, Oct 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. a33e

a33e Member

Trophy Points:
    11
    En sitten yhtään sulata tuota logiikkaa mikä on nykyään vallitseva vähän siellä sun täällä..
    Itsekin oon löytänyt ongelmiin ratkaisuja joskus monta vuotta vanhoilta sivuilta, ja jos jollain on ollut ongelma niin on hyvin todennäköistä että ongelmaa esiintyy muillakin ennemmin tai myöhemmin.

Tämä vanhojen keskustelujen lukitseminen olis hyvä juttu jos näihin ympättäisiin se vastaus mukaan, jolloin satunnainen saman asian kanssa painiva surffailija saisi haluamansa tiedon.

--

"Yli kaksi kuukautta vanhoihin viesteihin vastaaminen on estetty uusilta ja uudehkoilta käyttäjiltä ("Newbie" tai "Junior Member" -taso).
    Niin ikävältä kuin sääntö alkuun kuulostaakin, esto on lisätty siitä syystä, että etenkin hakukoneiden kautta sivuillemme tulevat käyttäjät lähettävät usein viestejä vanhoihin viestiketjuihin, jotka ovat jo unohtuneet aikojen saatossa, ja todennäköisesti kyseisen viestiketjun asiat on joko loppuun käsitelty, tai niiden käsittely on siirtynyt toisaalle.

Esitämme pahoittelumme, mikäli olisit halunnut vastata viestiketjussa mahdollisesti esitettyyn ongelmaan. On todennäköistä, että kyseinen käyttäjä on kuitenkin onnistunut kahden kuukauden aikana ratkaisemaan ongelmansa, tai kysymys ei muutoin enää ole ajankohtainen.

Voit palata alkuperäiseen viestiketjuun tästä."

--

Itse teen aina pikakuvakkeen että pääsen serverille Remote desktopilla vain yhdellä klikkauksella ->
    -täytä kaikki haluamasi säädöt, mm. se nopeus jne.
    -rastita 'tallenna salasana' kohta
    -tallenna yhteysasetukset nimellä haluamaasi paikkaan.

Nyt yhteyden pitäisi aueta kuvakkeesta.. tän voi sitten tietty pistää vaikka käynnistysvalikossa paremmin käsillä olevaan kohtaan.

Itselläni on perinteinen käynnistysvalikko käytössä, jolloin kun aukaisen sen CTRL+ESC yhdistelmällä ja siihen perään kirjainta millä RDT pikakuvake alkaa niin olen etäkoneella sekunnissa.

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page