Tarvitsen selkeät ohjeet miten saa saa asennettua suse 9.1 etn ja american armyn, latasin ne jo linuxille. Windows ei toimi, muuten laittaisin ne siihen. Kiitän etukäteen.
Ihan näin välihuomatuksena, että kyllä se Windows toimii, jos muistaa pitää viittä tietoturvaohjelmaa ja muistaa hakea niihin kolmesataaneljäkymmentäyhdeksän päivitystä kuukaudessa. Ai niin tietenkin se Windows update pitää muistaa päivittää kaksitoista kertaa päivässä ja aina uusien tietoturvapäivitysten tietoturvaukot jne... Kärjistettynä näin, oma Windows kyllä ihan kohtuu hyvin toimii, eikä pahempia viruksia/haittaohjelmia ole ollut. Itse siirryin Linuxiin ihan kokeilumielessä, utelias kun olen. Noihin varsinaisiin kysymyksiisi ei ole minulla paljoa sanomista, kun aika nyyppä itsekin olen. Odotellaas, että nämä linuxgurut heräävät ja vastaavat Minkäslaisia tiedostomuotoja ne oikein ovat?
ei se windows toimi kun ei ole product keytä, tai siis on, windowskin on ihan aito, mutta microsoft on "bannannyt" product keyn koska sitä on käytetty niin monta kertaa koska M$ on tehnyt paskan käyttiksen, ei sitä siis jaettu ole mihinkään, ms on vaan paska. Virustorjunta on ja matotorjuntoja mutta silti kämmää koko cd varmaan ihan *****. toisen tiedostomuoto on .run toista ei tietoo. Käyttäisin winukkaa jos se toimisi oon pahoillani tällaisesta supervasta-alkaja kysymyksestä.
Jos latasit sen susen isona nii polta se levylle imagegs.Sitte pistät levyn sisää koneen käynnistät uudellee sitten asennat.
ekalla aktivointikerralla voi netistä aktivoida muuten täytyy soittaa asiakas neuvojalle ja puhua ummet ja lammet että saa tunnuksen... m$ on todellaki --...
ja vielä ihmetellään miksi ihmiset mielummin warettaa winukan kuin ostaa(hinta on yksi tekijä). Kun wareksen aktivointi yms. on helpompaa. ps. itselläni on laillinen versio winukasta
Onneksi itsellä on iha koneen mukana tullut oem versio joka ei kysy edes seriaalia Mut ei taida toimia eri biossilla. emt. OT.
Joo olen soittanut M$:n asiakaspalveluunkin mutta siellä sanottiin että soita liikkeeseen josta windowsin ostit ja selitä niille se ja se asia, jonka jälkeen voit soittaa takaisin jonka jälkeen mahdollisesti jopa saat tunnuksen toimimaan, EVVK. En ole mikään kokenut linux käyttäjä mutta muutamaa peliä kaipaisin, ymmärrän kyllä jos ette jaksa selittää, tuo asentaminen tuntuu olevan melko vaikeaa rpmaketteja lukuunottamatta.
nii toi on ohje jos tiedosto on .run täällä peruskääntämisestä.. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/170909 lisäks haku ja google auttaa... EDIT:http://rpm.pbone.net/ hyödyllinen paikka rpm:n ettimisee mandrakessa tuolta löyty tosi hyvi.. varsinki jos valitti että ei voi asentaa puuttuuu se ja se... se puuttuva hakusanaks ja jäljittää...