ET ja american army

Discussion in 'Linux -keskustelu' started by nigerface, Apr 4, 2005.

  1. nigerface

    nigerface Member

    Joined:
    Apr 4, 2005
    Messages:
    13
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Tarvitsen selkeät ohjeet miten saa saa asennettua suse 9.1 etn ja american armyn, latasin ne jo linuxille. Windows ei toimi, muuten laittaisin ne siihen.
    Kiitän etukäteen.
     
    Last edited: Apr 5, 2005
  2. Drizzt^^

    Drizzt^^ Active member

    Joined:
    Sep 20, 2004
    Messages:
    1,599
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Ihan näin välihuomatuksena, että kyllä se Windows toimii, jos muistaa pitää viittä tietoturvaohjelmaa ja muistaa hakea niihin kolmesataaneljäkymmentäyhdeksän päivitystä kuukaudessa. Ai niin tietenkin se Windows update pitää muistaa päivittää kaksitoista kertaa päivässä ja aina uusien tietoturvapäivitysten tietoturvaukot jne...

    Kärjistettynä näin, oma Windows kyllä ihan kohtuu hyvin toimii, eikä pahempia viruksia/haittaohjelmia ole ollut. Itse siirryin Linuxiin ihan kokeilumielessä, utelias kun olen.

    Noihin varsinaisiin kysymyksiisi ei ole minulla paljoa sanomista, kun aika nyyppä itsekin olen. Odotellaas, että nämä linuxgurut heräävät ja vastaavat :)
    Minkäslaisia tiedostomuotoja ne oikein ovat?
     
    Last edited: Apr 4, 2005
  3. nigerface

    nigerface Member

    Joined:
    Apr 4, 2005
    Messages:
    13
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    ei se windows toimi kun ei ole product keytä, tai siis on, windowskin on ihan aito, mutta microsoft on "bannannyt" product keyn koska sitä on käytetty niin monta kertaa koska M$ on tehnyt paskan käyttiksen, ei sitä siis jaettu ole mihinkään, ms on vaan paska. Virustorjunta on ja matotorjuntoja mutta silti kämmää koko cd varmaan ihan *****. toisen tiedostomuoto on .run toista ei tietoo. Käyttäisin winukkaa jos se toimisi oon pahoillani tällaisesta supervasta-alkaja kysymyksestä.
     
  4. AlluDaMan

    AlluDaMan Regular member

    Joined:
    Feb 5, 2005
    Messages:
    214
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Jos latasit sen susen isona nii polta se levylle imagegs.Sitte pistät levyn sisää koneen käynnistät uudellee sitten asennat.
     
  5. Jannejt

    Jannejt Moderator Staff Member

    Joined:
    Feb 10, 2005
    Messages:
    5,045
    Likes Received:
    6
    Trophy Points:
    118
    ekalla aktivointikerralla voi netistä aktivoida muuten täytyy soittaa asiakas neuvojalle ja puhua ummet ja lammet että saa tunnuksen... m$ on todellaki --...
     
  6. akukalle

    akukalle Regular member

    Joined:
    Mar 11, 2003
    Messages:
    479
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    ja vielä ihmetellään miksi ihmiset mielummin warettaa winukan kuin ostaa(hinta on yksi tekijä). Kun wareksen aktivointi yms. on helpompaa.

    ps. itselläni on laillinen versio winukasta
     
  7. Jannejt

    Jannejt Moderator Staff Member

    Joined:
    Feb 10, 2005
    Messages:
    5,045
    Likes Received:
    6
    Trophy Points:
    118
    nii onha tuo m$:llä pelleilyy varsinki se uus aktivointi-kysely...
     
    Last edited: Apr 5, 2005
  8. emagdnim

    emagdnim Regular member

    Joined:
    Jul 18, 2004
    Messages:
    221
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Onneksi itsellä on iha koneen mukana tullut oem versio joka ei kysy edes seriaalia :eek: Mut ei taida toimia eri biossilla. emt. OT.
     
  9. nigerface

    nigerface Member

    Joined:
    Apr 4, 2005
    Messages:
    13
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Joo olen soittanut M$:n asiakaspalveluunkin mutta siellä sanottiin että soita liikkeeseen josta windowsin ostit ja selitä niille se ja se asia, jonka jälkeen voit soittaa takaisin jonka jälkeen mahdollisesti jopa saat tunnuksen toimimaan, EVVK.
    En ole mikään kokenut linux käyttäjä mutta muutamaa peliä kaipaisin, ymmärrän kyllä jos ette jaksa selittää, tuo asentaminen tuntuu olevan melko vaikeaa rpm:paketteja lukuunottamatta.
     
  10. anatemus

    anatemus Regular member

    Joined:
    Mar 11, 2002
    Messages:
    472
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
  11. Jannejt

    Jannejt Moderator Staff Member

    Joined:
    Feb 10, 2005
    Messages:
    5,045
    Likes Received:
    6
    Trophy Points:
    118
    nii toi on ohje jos tiedosto on .run täällä peruskääntämisestä..
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/170909

    lisäks haku ja google auttaa...
    EDIT:http://rpm.pbone.net/
    hyödyllinen paikka rpm:n ettimisee mandrakessa tuolta löyty tosi hyvi.. varsinki jos valitti että ei voi asentaa puuttuuu se ja se... se puuttuva hakusanaks ja jäljittää...
     
    Last edited: Apr 5, 2005

Share This Page