ET

Discussion in 'PC:n pelit' started by BulZaaR, Oct 20, 2006.

1. BulZaaR

BulZaaR Member

Trophy Points:
    11
    Olis ongelmii ton enemy territoryn kanssa... Mulla se punkbuster herjaa: RESTRICTION: Service abnormality. Oon kokeillu asentaa uudelleen koko ET:n ja siihen päivitykset mut ei paljoo auta. Oon myös kopioinu "toimivan" version levylle mut sekään ei auttanu. Palomuureja oon kokeillu, pb:n päivitystä oon kokeillu, ilman ASE:a ja ASE:n kanssa... no mut jos jollain on kovii ehdotuksia niin antaa tulla vaan.

2. Irratium

Irratium Regular member

Trophy Points:
    46
    Harvinaisemman puoleinen ongelma, ja ankaran googleilun jälkeen myönnän, ettei tietoa ole netissä kovinkaan paljoa. Edes Pb:llä ei tunnuta tietävän mikä tämän aiheuttaa. Paras vinkki mitä löysin tähän mennessä, olisi tarkistaa kone kaikkien mahdollisten virusten / spywarejen varalta. Olethan myös muistanut putsata rekisterin asennuskertojen välillä? Äärimmäisyyksiin mentäessä kovalevyn formatointi ja käyttiksen uudelleenasennus varmasti ratkaisisi ongelman.

3. -ReapeR-

-ReapeR- Regular member

Trophy Points:
    26
    Kokeiles päivittää se PB, jos et oo sitä tehnyt jo..

eli aja \Wolfenstein - Enemy Territory\pb\ - kansiossa oleva "pbweb.exe" tiedosto..

toinen juttu mikä kannattaa kokeilla on poistaa \Wolfenstein - Enemy Territory\pb\ - kansiosta "pbns.dat" - niminen tiedosto.

4. BulZaaR

BulZaaR Member

Trophy Points:
    11
    Juu oon kokeillu sitä pb:n päivitystä ja kokeilin poistaa sen pbweb.exe tiedoston mut ei auttanu. Miten se rekisteröintien putsaus oikeen käy? Kokeilin Easy Cleanerii mut mä en oikeen ymmärrä sen päälle, tai että mitä mun pitäis poistaa. Ainakin poistin kaikki missä luki jotain et:seen viittaavaa. Nortonillakin pörräyttelin scannin mut ei mitään löytyny. Ainaki jos imuttaa eka sen vanhan ET:n ja sen jälkeen ku ottaa sen päivityksen ni ei pääse pelaa ku etmainii, mutta kuten useimmilla on varmaan ollu se ET aika kauan ni sillä pääsee pelaamaan etpro:takin uudella patchilla. Tosin ei mul näy enään noi perus-serveritkään tossa ASE:ssa, kuten virasto ei enään näy.

5. BulZaaR

BulZaaR Member

Trophy Points:
    11
    Sain toimii sen enemyn taas. Irratium oli ihan oikeassa, eli piti poistaa ne rekisterit kirjottamalla "regedit" runiin ja poistaa kaikki enemy territoryn jutut sieltä. tHANKs

6. Irratium

Irratium Regular member

Trophy Points:
    46
    Hienoa että toimii. Rekisterin putsaamiseen on helpompiakin keinoja kuin regeditin manuaalinen muokkailu, esimerkiksi Ccleaner osaa poistaa turhat rekisterimerkinnät napin painalluksella.

Share This Page