Etsin kannettavaa (Hinta luokka n. 600)

Discussion in 'Kannettavat tietokoneet' started by noname343, Nov 23, 2011.

1. noname343

noname343 Member

Trophy Points:
    11
    Tarvis löytää kannettava. Opiskelu käyttöön enimmäkseen, myös leffoja ja joskus pelaamistakin (ehkä). Näytönohjaimista en itse tiedä paljoa, mut varmaan tarvis olla suht tehokas pelaamiselle/leffoille...

600e ei ole ehdoton, mutta mieluiten tuohon hintaan tai alle.(Kumminkin opiskelija eikä rahaa liikaa) Koneen pitäis kestää ainakin muutaman vuoden. Heittäkkee ehdotuksia hyvistä vaihoehdoista ja jos mahdollista niin perustelua perään(esim. miksi juuri tämä eikä edellinen).

Kiitoksia jo etukäteen!

E:muutama typo korjattu.

Last edited: Nov 23, 2011
  2. 7520G

7520G Regular member

Trophy Points:
    28
    Joo ehdottomasti Asuksen X53SV-SX348V. Hinta n.700?
    Perustelut:
    Hintaan nähden tehokas pelaamisessakin, laadukas(kestää varmasti muutaman vuoden, jos et heittele seinille), erinomainen näppäimistö verrattuna muihin kannettaviin, hyvä näyttö, yllättävän hyvä akunkesto näin tehokkaalle koneelle (kestää nettikäytössä maksimi suoritusteholla yli 4h, virtaa säästää nvidian optimus-teknologia ja led näyttö), jäähdytys pelaa hyvin ohueksi kannettavaksi, ei paina liikaa(2.6kg), alumiininen kestävä runko.

3Dmark 06 testin ilmaisversion tulos on n.8800, jos haluat verrata eri koneita.

Itse ostin tämän kyseisen koneen kesällä ja olen ollut erittäin tyytyväinen ja kun vielä intelin core i5 jyllää kovilla kelloilla (jopa 2,9 GHz turbolla), niin ei ole kertaakaan jumittanut vieläkään. Allekirjoitukseni paikalla näkyy kaikki ko. koneen tiedot.

Jos on mitä tahansa kysyttävää tästä koneesta, kirjoita vaan tänne, lupaan vastata :D

3. pilehiiri

pilehiiri Guest

*modedit tee ketju aiheesta myydään palstalle, älä laita sähköpostia siihen viestiin suoraan, hoitakaa YV:llä ne, laitan viestisi sinulle viestinä niin ei tarvitse uusiksi kirjoitella - Betrayed*

Last edited by a moderator: Nov 27, 2011

Share This Page