Euroopasta jostain LCD TV (?)

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by LordPepsi, Jul 19, 2007.

1. LordPepsi

LordPepsi Regular member

Trophy Points:
    26
    Elikkä homman nimi tämä..

Olen ostamassa seuraavanlaista tellua -> LG 42" 42LF65 LCD (FULL HD!!!)

Haluasin tietää mistä tälläisen voisi/kannattaisi tilata ?

Suomen hinnat hieman suolaiset ja kaikki muutkin tilaa saksasta ni tarttee kokeilla...
    Mikä olisi hyvä/mahd halpa, ehkä jopa halvin/luotetta/laadukas ja varma toimitus verkkokauppa jossainpäin eurooppaa... Saksa ilmeisesti kuitenkin se "mesta" mutta mistä tilata ?

2. Noranti

Noranti Regular member

Trophy Points:
    26
    Omasta kokemuksesta, harkitseppa vielä hiukan kannattaako. Itselläni kahdessa hintavahkossa vehkeessä (42" plasma ja 20" lcd) tuli vikaa takuuaikana. En viitsi kuvitellakaan, miten hankalaa (ja lähetyskustannusten suhteen kenties kallistakin) olisi saattanut olla takuukorjaus ulkomailta ostetusta laitteesta. - Ranskalaisesta Pixmaniasta olen tavaraa ostellut, moitteeton toiminta

3. LordPepsi

LordPepsi Regular member

Trophy Points:
    26
    Olen samaa mieltä mutta ranskasta mitä katselin, olisi hintaero kuitenkin yli 300 € ja kuinka suuri olisi sitten riski hajota..

4. Noranti

Noranti Regular member

Trophy Points:
    26
    Tosi hyvä ja merkittävän rahan arvoinen kysymys. Kai toisaalta takuuhommien pitäisi pelata, EU:ssa kun ollaan. Miten lie lähetyskustannukset?? (Oma kotosuomesta ostettu 42" telkkani haettiin ja palautettiin kotiovelta ilman kuluja kun kuukausi ennen 2v:n takuuajan loppumista hajoili). - Mahtaako kellään olla kokemuksia esim eurooppalaisten nettifirmojen takuun toimivuudesta?? Tuolla erotuksellahan tosiaan saa jo muutakin kivaa.

5. delitk

delitk Member

Trophy Points:
    11
    näyttäis saavan suomestakin hintatiikeri.com €1,441.50
    kanattais varmaan sieltä mielummin kun muualta euroopasta.

Share This Page