Onko tuo mahdollista? Kuullemma lähdekoodin avulla pystyy mutta millä? Tarvitaanko jokin ohjelma millä muuntaa exe pohjainen ohjelma .PBP:ksi jonka PSP ymmärtää?
Itse en ole ainakaan kuullut tuollaisesta. Ja veikkaan että jos tuollainen mahdollisuus on niin muuntaminen ei käy ihan nappia klikkaamalla automaattisesti, sillä eri ohjelmat/pelit tehdään erilaisilla koodauksilla. Tämän takia tuo voisi ehkä korkeintaan toimia vain erittäin vanhoihin peleihin.
Itse olen PSP ohjelmoija ja sitä ei voi kyllä suoraan napin painalluksella tehdä. Melkein koko koodi täytyy muuntaa PSP:lle sopivaksi alusta asti.
meinasin että jos saisi tuon Utorrentin PSP:lle. kun on tuo versio mitä ei tarvitse asentaa.. (stand alone)
Eipä onnistu tollanen... PSPlle ei saa mitään torrentti-ohjelmaa. Ellei sitten joku ole väsännyt homebrewinä, mutta tuskimpa.
Kyllä PSP:lle olisi tehty torrent ohjelma jos se olisi järkevää. PSP:ssä on niin vähän ram-muistia, että ohjelma ei toimisi kunnolla. Jos haluat väkisin torrentteilla leikkiä psp:llä, niin on yksi vaihtoehto. Itse olen tehnyt koneestani tavallisen netti palvelimen, jonka nettisivujen kautta pystyn täysin hallinnoimaan Azureusta. Tämä toimii. Mahdollista veikkaisin myös uTorrentilla jos vain sopiva plug-in löytyy. Ja sitten se mitä exen pyörittämiseen niin ainakin dosboxilla on mahdollista pyörittää dossissa toimivia exejä.
itse olen kuullut että pspeelle olisi tehty jokin javapohjainen viritelmä mutta se on vissiinkin kehitysvaiheessa ja todella hidas.