Kirjauduin eXistiin 17.6 n.18.00! Eilen illalla tai oikeammin yöllä yritin mennä etsimään ladattavaa kun kirjautumisen yhteydessä tuli viesti "this account has been disabled"! Ilman mitään selityksiä tai varoituksia minut oli heitetty ulos sieltä! Ylläpitäjien ylimielisyyttä? aloittelijaa kohtaan vain mistähän on kysymys? Ohjeita luin mitä Englannista sitten ymmärsin ja omasta mielestäni käyttäydyin oikein! Jos en niin olisin halunnut jonkun huomautuksen/neuvon mitä tehdään! Toivon että joku ketä tietää asiasta kertoo mitähän mahtoi tapahtua? eXisti kun oli "mahtava ja hieno sivusto"!
En tiedä itse sivustoa kovin hyvin, mutta eiköhän poliisilla oo kaks tai kolme sormea tässä sopassa. Ne sulkee tollasia sivustoja ja heittelee porukkaa pihalle. Luin siitä jostain, en vaan enää löytänyt sitä sivua.
Olen myös lukenut noista poliisin toimenpiteistä mutta jos tässä olisi kyse siitä niin luulisin että koko sivusto suljettaisiin? Ja olisi ollut joku ilmoitus siitä =)
Eikun just käyttäjiä vaan viskotaan ulos. Sillee luki siellä sivulla x. Eihän DC++:aa suljeta, mutta käyttäjiä ratsataan yms.
Aivan! En tiennyt tuollaista! Eikä se varmaan muuta asiaa että se on Torrent-sivusto! Mulle nää jutut on niin uusia,siksi kyselenkin =)
toi pihalle heittäminen voi johtua monesta syystä... esim. jos sun share ratio on tajuttoman huono niin sillon vaan lataat paljon mutta jakaminen (joka on laitonta jos se on tekijänoikeussuojattua materiaalia) on heikkoa.. sillon voi lentää tai jostain semmosesta.. en ole tuota sivustoa käyttänyt mutta sinne näköjään voi rekisteröityä uudelleen ja olihan tuolla irc-kanava näkyvissä eli kysele sieltä vaikka ylläpidolta..
Ei antanut kirjautua uusiksi,ilmoitti että ip-osoite on jo käytössä! Ymmärrän jos jaan liian vähän tai jotain mutta olisin oivonut huomautusta siihen! Siten olis voinut korjata asian mikä on pielessä! Täytyy kokeilla sitä irc-kanavaa vaikkakin täytyy myöntää että se on mulle vierasta! En oo koskaan ollut sellaisessa =)