Moi, niin minulla on tällainen ongelma, eli minulla Omat tiedostot kansiossa kansio, jossa on musiikkia. kun vien hiiren sen kansion päälle tai klikkaan sitä niin välillä tulee viesti, että "Tietojen suorittamisen estäminen - microsoft windows, tietokoneesi suojaamiseksi Windows on sulkenut tämän ohjelman", ja sitten kun painaa sulje viesti, niin sitten tulee viesti että "explorer.EXE on havainnut virheen ja tämä tuote on suljetta. pahoittelemme häiriötä". Siinä samassa viestissä lukee jotain muuta ja sitten alakulmassa on "Lähetä virheraportti" ja "Älä lähetä", ja jos lähetän- tai en lähetä virheraporttia niin viesti häviää ja näyttöstä häviää kuvakkeet ja tulee n. 5 sekunnin päästä takaisin ja kansio ei aukea, ja tämä toistuu joka kerta. mitä tehdä?!? Kiitos etukäteen!, ja älkää välittäkö jos on jossain kohtaan epäselvästi selitetty.
tuo ei ainakaan auttanut, ihan sama, kunhan saisi edes poistettua kansion, esim. limewire ei toimi, koska se johtuu tuosta kansiosta. eli saisiko kansion jotenkin pois?
Kokeile esikatselu toiminnon ottamista pois päältä josta luulen ongelman johtuvan. Viallisen leffan tai muun tiedoston jumitamisen saat pois kun otat esikatselutoiminnon pois päältä. Käynnistä->Suorita: regsvr32 /u shimgvw.dll Takaisin saat sen päälle Käynnistä->Suorita: regsvr32 shimgvw.dll
ei auttanut, noista ei auttannut mikään, mutta vien koneen silloin kun vista tulee niin liikkeeseen, ja he saavat tyhjentää koko koneen ja laittaa vistan paikalleen, kiitos kuitenkin!