Terve. Nyt olis apu tarpeen. Siivosin konettani Easy cleaner ohjelmalla ja ilmeisesti kadotin jotain tärkeää tietoa samalla. Nyt jokaisen käynnistyksen jälkeen tulee herja explorer.exe on havainnut virheen ja tuote on suljettava. Yleensä herjan kuittaaminen auttaa ei aina esim.messenger ei laatannu automaattisesti. Olen yrittänyt palauttaa järjestelmää aiempiin palautuspisteisiin ja yrittänyt kumota "siivousta" easy cleanerista. Mutta herja tulee aina startin jälkeen. Miten kannataisi edetä? vai onko winukan uudelleen asennus ainoa vaihtoehto? Kiitos etukäteen avusta!
Kiitti vinkistä! Katselin tuolta em. tapahtumienvalvonnasta niin sovellusvälilehdellä oli useasti application error ja tuplaklikkausella tuli lisätietoja virhesovellus explorer.exe, versio 6.0.2900.2180, moduuli urlimon.dll, versio 6.0.2900.2960, osoite 0x0026233. Katsoinko oikeasta paikasta?
Mulla on aivan sama ongelma ja olen myös siivonnut EasyCleanerilla, ja tarkemmin ajateltuna ongelma todennäköisesti alkoi viimeisimmän siivouksen jälkeen noin kuukausi sitten. Taitaakin ongelman aiheuttaja olla siinä. Jos joku keksii mistä olisi apua, niin kertokaa. eScan poisti viruksia ja normaalisti käytän Avast-virustorjuntaa, Kerio-palomuuria ja Ewido-haittaohjelman estäjää.
Sain vihdoinkin korjattua ongelman asentamalla internet explorerin uusimman version ja messengerin uudelleen. Vaikka käytänkin firefoxia selainohjelmana. Et silleen...