Nyt tartteisin apua kun minun Inter explorer ei yhdistä mihinkään. Olen kokeillut järjestelmän palautusta, mutta tuloksetta. Aina tulee vain viesti "The page cannot be displayed" Sitten To attempt fixing network connectivity problems, click Tools, and then click "Diagnose Connection Problems..." Eikä se anna tehdä tuota Diagnose Connection Problems. Mitä tehdä?
Mikä käyttis ja mikä IE? Millainen nettiyhteys? Miten yhdistäminen on lakannut, mitä teit? Tuleeko alareunaan kuvake, että nettiyhteys on olemassa vai näyttääkö, että ei yhteyttä? Eli pitää selvittää, onko vika selaimessa vai nettiyhteydessä. Lisätietoja voit saada Tapahtumienvalvonnan lokeista. Kaksoisklikkaa virhettä, niin saat tietoja.
Onko modeemi ulkoinen ja palaako siinä yhteyden valo normaalisti? Katso myös Laitehallinnasta, onko siellä kysymysmerkkejä. Et maininnut, miten yhdistäminen on lakannut. Kokeile irrottaa nettipiuha koneesta, niin tuleeko silloin yhteysmerkki punaisine krukseineen sen yli (ei yhteyttä) alareunaan.
Muistaakseni korjasin saman ongelman omalta koneelta uudelleenasentamalla IE7:kan. Ei ollut pitkä juttu poistaa ja asentaa sitä uudelleen ,mutta nyt on toiminut täydellisesti. Kenen laajakaistaa käytät? Elisa ,Sonera vai joku muu?
Netti toimii vain firefox:in kautta! Ulkoinen modeemi on Vian alkua en ole ihan varmaa milloin alkoi, mutta luulen että noin kaksi-kolme siikkoa sitten. Kun nettikaapelin irroittaa niin silloin tulee se raksi siihen,
OK. Kun en ole konettasi kokeillut, piti ensin varmistaa, että vika on siis selaimessa, eikä nettiyhteydessä. Tee niin kuin maf1a edellä sanoo. Poista IE7 Ohjauspaneelin Lisää tai poista sovellus toiminnolla ja asenna se uudelleen.
Unohda koko IE ja siirry firefoxin vakkarikuntaan..poista sen typerän selaimen pikakuvake niin ettei jäjelle jää kuin firefox...
Sitten pitää ilmeisesti testata, estääkö palomuuri tai virustorjunta sen. Ja tutkia, millaiset on koneessa netin turvallisuusasetukset, ettei ole liian kireät.
Poistaisin mielelläni tuon IE, mutta jotkut sivut vaativat tuon IE. esim. windowsin päivitykset ja muutama https sivut eivät toimi firefofilla.