Explorer

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by aaltka, Mar 20, 2003.

1. aaltka

aaltka Member

Trophy Points:
    11
    No niin gurut hjelpakkaa mua.
    Selaimeni on Explorer 6.0 SP1-päivityksellä. Kun klikkaan jotain linkkiä kone avaa uuden selaimen mutta lataus jämähtää (jos linkki aukeaa samaan ikkunaan niin toimii kyllä). Itse voin kyllä avata kuinka monta selainta tahansa toimivasti mutta tosiaan linkeistä ei mikään aukea. Syö miestä kun eteneminen jämähtää koko ajan. Muutenkin netti alkanut pätkiä. Heittää aina välillä laittoman toiminnan ja viskaa pihalle. Aika sekavaa mut yrittäkää joku auttaa.

2. ex74

ex74 Member

Trophy Points:
    11
    Samanlaisia ongelmia myös IE 6:n kanssa. Lisäyksenä edelliseen: ainakin mulla uuteen ikkunaan aukeava linkki toimii, jos painaa stop ja refresh. Muuten samansuuntaisia ongelmia mm. laittomat toiminnot...

Syylliseksi itselläni epäilisin epämääräisiä p2p-softien mukana tulevia spywareja ja niiden poistoyrityksiä, mutta onnistuisikohan tuon haitan poistaminen ilman koko koneen uudelleenasennusta??

AALTKA: ainahan voi asentaa netscapen, joka toimii mulla edelleenkin kuin enkeli....

=)j

3. ex74

ex74 Member

Trophy Points:
    11
    Hupsista, tuli tuplana.

=)j

Last edited: Mar 21, 2003
  4. BLK

BLK Regular member

Trophy Points:
    26
    Opera on myös yx vaihtoehto, hyvä sellanen. Luulen että en ole ainoa mielipiteeni kera.

5. icedaemon

icedaemon Regular member

Trophy Points:
    26
    Käytössä Mozilla 1.3 yhtään virhettä mistään sivulta ei oo tullu, kaikki sivut avautunu mille oon menny, suosittelen

6. T4bzu

T4bzu Member

Trophy Points:
    16
    Spywaret voi tosiaan poistaa SpyBotilla tai Ad-Awarella.

Share This Page