No niin gurut hjelpakkaa mua. Selaimeni on Explorer 6.0 SP1-päivityksellä. Kun klikkaan jotain linkkiä kone avaa uuden selaimen mutta lataus jämähtää (jos linkki aukeaa samaan ikkunaan niin toimii kyllä). Itse voin kyllä avata kuinka monta selainta tahansa toimivasti mutta tosiaan linkeistä ei mikään aukea. Syö miestä kun eteneminen jämähtää koko ajan. Muutenkin netti alkanut pätkiä. Heittää aina välillä laittoman toiminnan ja viskaa pihalle. Aika sekavaa mut yrittäkää joku auttaa.
Samanlaisia ongelmia myös IE 6:n kanssa. Lisäyksenä edelliseen: ainakin mulla uuteen ikkunaan aukeava linkki toimii, jos painaa stop ja refresh. Muuten samansuuntaisia ongelmia mm. laittomat toiminnot... Syylliseksi itselläni epäilisin epämääräisiä p2p-softien mukana tulevia spywareja ja niiden poistoyrityksiä, mutta onnistuisikohan tuon haitan poistaminen ilman koko koneen uudelleenasennusta?? AALTKA: ainahan voi asentaa netscapen, joka toimii mulla edelleenkin kuin enkeli.... =)j
Käytössä Mozilla 1.3 yhtään virhettä mistään sivulta ei oo tullu, kaikki sivut avautunu mille oon menny, suosittelen