Olen yrittänyt omalta koneelta loggautua paffille, mutta sisään pääseminen tyssää siihen kun näytölle ilmestyy poppup-ikkuna mistä pitäisi säätämään kaikkea, mutta popup ikkuna lmestyy pelkkänä blanchona eli vitivalkoisena, eikä aloita lataamaan itseään kondikseen. Meillä on asunossa toinen kone missä kaikki toimii niinkuin pitääkin, vaikka myös siinä on explorer 7, josta itse aattelen mahdollisten ongelmien johtuvan... Tyhjäsin selaimen välimuistit etc.etc. mut ei sekään tuonut helpotusta ongelmaan... So what to do next?
Eiköhän siinä ole säädettävä pop-ikkunoiden asetus kuten IE 6:sssakin. Sieltä saa sen kokonaan pois tai sitten valittua erilaisia käyttöasteita, joista voi kokeilla "Salli luotettujen sivujen.." Ks. kohdasta Työkalut - Ponnahdusikkunoiden esto. Tämä edellytyksellä, että sulla ei ole jotakin muuta ohjelmaa, joka säätelee ponnahdusikkunoiden estoa.
Mulla oli se popup ikkunoidenesto pois päältä ja kun laitoin sen päälle, oli paf.fi merkittynä sallittuihin osoitteisiin..
Tähän väliin pakollinen suositus toisen selaimen käyttämisestä =) Voiko tuossa popup-ikkunassa painaa oikeaa hiirtä päällä? Auttaako F5 painaminen siinä?