Express Upgrade to Windows Vista

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by al1714, Feb 20, 2007.

  1. al1714

    al1714 Guest

    Tilasin Windows Vista™ Home Premium Edition version Acerin kautta, kun sitten parinpäivän päästä tarkistin tilauksen, se oli aktivoitu.
    Maksoin tilauksen Tammikuun lopussa ja kun nyt tarkistin order numerolla tilausta ei enää näkynytkään sivulla, ilmeisesti tilaus on käsitelty ja näin ollen poistettu aktivoinnista.
    Onko kenelläkään kokemusta moisesta epätietoisuuden tilasta;)
     
  2. exlex

    exlex Regular member

    Joined:
    Mar 29, 2005
    Messages:
    286
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Eli oletko saanut vielä tuota Vistaa? Jos et ole niin ota yhteyttä asiakaspalveluun ja kerro tilanne heille, koska jos et ole saanut sitä niin heillä on kyllä käynyt joku moka sitten. Kerta olethan maksanutkin jp tuotteen. Voit yrittää vaatia jotain korvausta. Heheh.
     
  3. al1714

    al1714 Guest

    Asia on jo hoidossa, kuitit lähetetty
     
  4. Nevari1

    Nevari1 Member

    Joined:
    Feb 22, 2007
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Ite tilasin asuksen kautta ton 64bit Business version(2 viikkoa sitten), mutta jotenki menin sähläämään sen tilauksen kans ja se ei kysyny niitä pankkitietoja ollenkaan, mutta silti voin sieltä "katso voimassa oleva tilaus" katsoa sen mun tilauksen(en ole saanut mitään maileja mistään). Neljä päivää sitten lähetin sinne postia, että miten tää tilaus nyt onnistuu, mutta ei mitään vastausta ole tullut :(

    E: Miten toi kuittien lähettäminen tapahtuu?
     
    Last edited: Feb 22, 2007
  5. al1714

    al1714 Guest

    Tässä Microsoftin asiakaspalvelun sähköposti kun kysyin heiltä neuvoa

    Hei,



    Ohessa tiedot jotka saimme Moduslinkiltä. Näillä tiedoilla on asiakkaiden ollut mahdollista maksaa pankkisiirto. Jos tilinne ei ole hyväksytty maksamaan ulkomaille, onnistuu maksu käymällä pankissa.



    Bank Transfer : ABN-AMRO Rotterdam
    Tilinumero : 464241219
    Swift : ABNANL2A

    ModusLink BV
    Laan van de Leeuw 4
    7324 BD APELDOORN
    The Netherlands

    I-BAN : NL26ABNA0464241219



    Sähköpostiosoite: MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com
    Fax: +31 555 433946
    puh. +31 880016102



    Voitte lähettää kopion ostotositteesta joko postitse (muistakaa liittää lähetykseen mukaan tilausnumeronne että he osaavat liittää sen oikeaan tilaukseen), faksata tai skannata ja laittaa sähköpostin liitetiedostona.
     

Share This Page