Tilasin Windows Vista™ Home Premium Edition version Acerin kautta, kun sitten parinpäivän päästä tarkistin tilauksen, se oli aktivoitu. Maksoin tilauksen Tammikuun lopussa ja kun nyt tarkistin order numerolla tilausta ei enää näkynytkään sivulla, ilmeisesti tilaus on käsitelty ja näin ollen poistettu aktivoinnista. Onko kenelläkään kokemusta moisesta epätietoisuuden tilasta
Eli oletko saanut vielä tuota Vistaa? Jos et ole niin ota yhteyttä asiakaspalveluun ja kerro tilanne heille, koska jos et ole saanut sitä niin heillä on kyllä käynyt joku moka sitten. Kerta olethan maksanutkin jp tuotteen. Voit yrittää vaatia jotain korvausta. Heheh.
Ite tilasin asuksen kautta ton 64bit Business version(2 viikkoa sitten), mutta jotenki menin sähläämään sen tilauksen kans ja se ei kysyny niitä pankkitietoja ollenkaan, mutta silti voin sieltä "katso voimassa oleva tilaus" katsoa sen mun tilauksen(en ole saanut mitään maileja mistään). Neljä päivää sitten lähetin sinne postia, että miten tää tilaus nyt onnistuu, mutta ei mitään vastausta ole tullut E: Miten toi kuittien lähettäminen tapahtuu?
Tässä Microsoftin asiakaspalvelun sähköposti kun kysyin heiltä neuvoa Hei, Ohessa tiedot jotka saimme Moduslinkiltä. Näillä tiedoilla on asiakkaiden ollut mahdollista maksaa pankkisiirto. Jos tilinne ei ole hyväksytty maksamaan ulkomaille, onnistuu maksu käymällä pankissa. Bank Transfer : ABN-AMRO Rotterdam Tilinumero : 464241219 Swift : ABNANL2A ModusLink BV Laan van de Leeuw 4 7324 BD APELDOORN The Netherlands I-BAN : NL26ABNA0464241219 Sähköpostiosoite: MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com Fax: +31 555 433946 puh. +31 880016102 Voitte lähettää kopion ostotositteesta joko postitse (muistakaa liittää lähetykseen mukaan tilausnumeronne että he osaavat liittää sen oikeaan tilaukseen), faksata tai skannata ja laittaa sähköpostin liitetiedostona.