No otsikko kertookin paljon, eli miten extrat saa poistettua kyseisellä ohjelmalla kun extra kohdan painminen hiirenoikeella ja sieltä delete on harmaana, eli ei voi valita. Älkää sitten valittako että tästä on jo aihe, käytin meinaan hakua enkä löytäny vastausta...
Vastaus:Ei mitenkään(jos en ihan väärässä ole).Voithan valita Still Picture jolloin extrat eivät paljoa tilaa vie tai sitten poistat extrat DVDStripperillä ja sitten vain jos on tarvetta niin vetäiset vielä shrinkillä.
No jos niillä turhaakin turhemmilla menuilla ei ole väliä niin sitten sen voi tehdä ihan sillä DVD Shrinkilläkin
mä oon käyttäny kaikkiin itsetekemiini varmuuskopioihin clone dvdeetä...se on iha loista va ja todella helppo käyttää ja sillä saa valita tasan ne mitä haluaa levylle ja mitä ei! saa tiputettua esim kaiken pois niin että jää vain itse leffa , dd 5.1 ääni ja suomisubit..ei ektroja ei valikoita ei mitää ylimäärästä...ja näinhän kuvanlaatukin on optimaalinen dvd-ärrällä, vai olenko väärässä?
Joo tosiaan unohdin kokonaan koko re author ominaisuuden kun en sitä käytä,sama pakata CCE:llä ja tulee parempaa jälkeäkin Mutta silloin tosiaan menu ei enää toimi normaalisti mikä ainakin minua haittaa,onhan menut aina ihan nätit lisät.