F-secure 2007, asetukset ja hälytykset!

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by Raid76, Oct 18, 2007.

1. Raid76

Raid76 Member

Trophy Points:
    11
    Uuteen koneeseeni asensin tuon kyseisen virusturvan, pikkaisen olen noviisi, joten kysymyksiä pukkaa...=) tuo palomuuri ei ole tehnyt minkäänlaisia hälytyksiä kahden viikon aikana, vaikka olen tarkoituksella sitä koittanutkin, vanha ilmaispalomuuri esteli vähän väliä kaikkea ja hälytyslokia löytyi. siis ei yhtään torjuttua vierailua tai hälytystä. minulla on nuo standardi asetukset niin että virus-ja vakoilusuojaus on kohdassa normaali ja internet suojauskohdassa tehokas, onko jotain vinkkejä miten noita asetuksia kannattaisi customoida? koneellani ei ole muuta virus/vakoilu/haitta ohjelman torjujaa lisäksi kuin tuo spybot search and destroy, jonka ajan läpi silloin tällöin, siinä on se IE:n joku pahojen sivujen esto tai immunisointi, mutta mozillaa minä käytän ja sitten on ccleaner jolla säännöllisesti puhdistan turhia pois. mikä olisi hyvä systeemi käyttää tuon f-securen ohella ja miten ne asetukset olisi hyvä olla? paljon kysymyksiä... vastauksista jo etukäteen kiittäen!

2. Raid76

Raid76 Member

Trophy Points:
    11
    lisäkysymys kun unohdin, tähän koneeseen oli asennettuna javan standard edition 6, versio 1.6.0 (build 1.6.0_03-b05), onko tuo sellainen jolla pärjää ja onko siinä jotain huomioitavaa mikä auttaisi koneen suojauksessa...? =)=)

Share This Page