Asensin juuri F-secure internet security 2006:n ja ongelmana on se ettei se päivitä itseään. Asennuksen jälkeen se imi jotain päivityksiä mutta edelleen ilmoittaa että viirustunnisteet ovat hyvin vanhoja. Kun itse koittaa tarkistaa niin tarkistaa vain hetken ja ja ilmoittaa että onnistunut vaikka ei mitään ole päivittänyt. Missähän ongelma? Kiitos
Ethän ole poistanut sitä päivitysohjelmaa? Monet skannaavat Spybotilla ja tulevat poistaneeksi sen...Mulla auttoi kun asensin sen uudelleen.
En ole kyllä poistanut päivitys ohjelmaa. Juuri asensin. Mitenkäs raskas ohjelma tämä oikein on? Tuli melkein 20 prosessia lisää kun asensin tämän. Täytyy varmaan asentaa uusiks jos ei mikään muu auta tai jos joku osaisi antaa vielä hyviä tipsejä.
F-Secure on hyvin raskas virustorjuntaohjelma, varsinkin Win XP:llä. Itsekkin kärsin siitä, mutta tilausta on vielä jäljellä niin pakko käyttää loppuun... Koita asentaa uudestaan. Ehkä sillä on joitakin yhteensopivusongelmia muiden ohjelmiesi kanssa..?
Toi on tuttu ongelma. Voi johtua siitä että oot spybotilla poistanu sen päivittäjän. Saat sen F-Securen sivuilta takaisin. Sitten pistä spybot ohittamaan päivittäjän. Sulla voi olla myös örkkejä koneella..
Olisikohan kyseessä ei ostettu/maksettu versio? Tiedän pari tyyppiä joilla ns. kräkätty on ja tekee juuri samaa Itse en kuulu tuohon joukkoon, omistan 2005 version ja voimassa 2008 kesään asti.
Meillä firmassa eräs ns tietokoneasiantuntia halusi välttämättä tuon F-securen ja siitä asti ongelmia! Koko ajan pitäisi muka konetta päivittää uudemmaksi vaikka ohjelmat ovat samoja vanhoja, mutta koneet käy mopoiksi F-securen takia. Alkanut suositella jo muita vaihtoehtoja kun tajusi virheensä vaikka ei mitään myönnä.