Eli semmonen onkelma ilmeni että F-Secure herjaa tunnisteita tosi vanhoiksi (jotain yli sata päivää),mutta kun avaan ohjelman niin automaattiset päivitykset- sivu kertoo että tunnisteet on päivitetty tänään....??? aiheuttaako joku hörhö tuon vai sekoileeko ohjelma ihan ittekseen?
Mulla joskus teki samaa ja se helpotti ku painaa manuaalisesti sitä tarkista päivitykset namiskaa... mut voihan se tietysti ihan vaan seotakkin ku se ei mitään uutta f-securelta ole. Koita uudelleen asennusta.
Kokeilin päivittää tietokannan manuaalisesti, mutta ohjelma herjaa vieläkin tunnisteita vanhoiksi...?
Nooh...jokaiselle sallittakoon mielipieensä...aiemmin ei kyllä itellä oo ollu ongelmia ohjelman kans. mutta asiaan! Onko vakoiluohjlmatunnisteita mahdollista päivittää manuaalisesti, siis siten että lataa tunnisteet jostain jne? koska ne ilmeisesti aiheuttavat tuon herjauksen (124pv vanhat), vaika ohjelman ohjauspaneelissa lukeekin että ne on päivitetty 18.1.2007? hieman sekavasti tuli selitettyä, mutta kuvaa en saanu liitettyä mukaan.
Itsellä oli kanssa joskus ongelmia tuon virustietokannan kanssa, päivitykset eivät toimineet kunnolla. Mailia supportiin ja sieltä tuli ohjeet tuon resetoimiseksi ja uuden päivityksen asennukseen. Helppoahan tuo manuaalisesti on päivittää F-Securen sivuilta, jos ei ole käynyt niinkuin mulle, että siinä tietokannassa oli tapahtunut jokin virhe, joka esti päivitysten asennukset.
onkohan tietoa, että auttaako uudelleen asennus ja säilyykö asetukset samoina uudelleen asennuksen jälkeen? oli nimittäin aika kova homma konffata ne kohilleen niin että kaikki yhteydet pelittää hyvin, enkä muista millään että mitä kaikkia asetuksia piti ruuvata..
Kattos prkl... olipa tosiaan päivämäärä menny muuttumaan Tuossa yks päivä etin pikasesti kalenterista päivää ja olin näämmä vahingossa näpänny windowsin muutaman kuukauden tulevaisuuteen kiitoksia neuvojille